Mexos Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Jeg har simons billiganlegg, lyden er faktisk ikke så dum
bmwz3z3 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 bilgal-ja skrev: Sett på race katalysator og en laaang lyddemper med liten diameter, og en litt større bakpotte. Da kan det bli fin lyd i 4'er Lang lyddemper ja.. Finnes det noen merker som er bra? Jeg fant denne: Må jo nesten ha sånn! hva har de gjort der? Høres jo ganske bra ut..
bmwz3z3 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Noe som er bedre en simons? av merker? lurer fortsatt på hva han fyren på youtube har gjort med eksosen på den.
TurboLag Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Tja, lang rund fra Biltema er faktisk ikke så værst.. Ellers er jo Magnaflow gull, men de skal jo ha gull for dem og
ReiRud Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Simons jeg har brukt, slettes ikke ulik den z3 på lyd
bmwz3z3 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Ok.. ! så altså bare ei simons mellompotte? eller fullt system? 2,5 toms? 2?
bmwz3z3 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Kjørte du system rett fra grenrør uten katalysator?
bmwz3z3 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Det blir ei slik løsning som på denne snutten... Jeg klarer bare ikke å finne hvilket merke som er brukt på anlegget her.. :/ noen som har noen forslag til hva det kan være?
bmwz3z3 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 bilgal-ja skrev: Sett på race katalysator og en laaang lyddemper med liten diameter, og en litt større bakpotte. Da kan det bli fin lyd i 4'er Jepp... hadde håpet å finne merket til den som var bruke på den youtube linken... men nær umulig å se på bildet hva det egentlig er.. Kanskje det er en universal enhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå