m520 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Har klart å gi bud på en TLF til midtarmlenet på E39. Lurer på om noen vet hva som skal til for å få den til å fungere? Jeg har ikke orginal spiller.. Men har veeeldig lyst på tlf!
internetdude Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Har en e38 og en e39 som ikke tlf fungerer i. Du kan komme å se om du får de til å virke som trening
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 En Snar tur til Nesodden for å fikse tlf? Hehe, kan hende vi kan møtes engang, så jeg kan undersøke litt!
internetdude Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 He he, er handsfree'n som ikke virker på e38n, og skrur seg helt av etter noen sekunder på e39n. Skjønner ikke en skit av noen av de, jeg hadde ihvertfall ikke giddet ettermontere. Eneste som er brukandes er også handsfree funksjonen, og den er i tillegg veldig bra. God lyd begge veier, full styring fra rattet osv. Men å ettermontere det(hf), blir bare latterlig med tanke på jobb og pris. Å kun få tlf mellom setene til å virke, er nok hverken dyrt eller mye jobb.
m520 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Skal ikke ha hf funksjon. jeg skal bare ha tlf på armlenet til å fungere. koste hva det koste vil Noen som kan gi en forklaring på hva jeg trenger, å hvordan jeg kobler det? MÅ ha tlf i bilen;)
lagunilla Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Prøver å bli kvitt min jeg.. Hva skal du med tlf som er like stor som bilen? Det var nytt i 90 tallet, men jaja.. Min erfaring er at det ikke er vits å kaste bort tid. Du må ha ny radio, nytt ratt med knapper til telefon. Ny slepering. Under armlenet så går det 2 ledinger til telefonen. Den ene kommer fra fra dashbordet så vidt jeg har sett. Og det er ikke bare bare ledning, men ledning som splitter til flere punkter bak dashen. Desutten så tror jeg u må ha antenne også. Mulig jeg tar feil her men det er noe slikt. Andre ledningn er nok til Lys og diverse greier på telefonen Lykke til
m520 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Trudde ikke den var avhengi av radioen jeg? heller ikke rattet? Trudde det var tilleggsutstyr til tlf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå