Christer R Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 I bergensområdet, hør med Christers bilpleie. Du finner han på både dcn og facebook.Billig, flink, rask og hyggelig! Jeg prøvde meg med maskinpolering på en x5 og "ødelagte" lakken. Christer hentet bilen på sotra, kjørte den hjem til os (1time kjøring hver vei), korrigerte lakken, ++ inkl sealer (kun scholl produkter, enda bedre enn meguiars) vindusvask, div gummifornyer osv. og leverte den igjen 6dager etterpå for 3500,-... Han kan virkelig anbefales!! Kult att du ble fornøyd Lakken var godt skakk kjørt ja,men den ble no bra.
Christer R Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 (kun scholl produkter, enda bedre enn meguiars) Er spent på hvordan du skal backe opp den påstanden der? Det blir smak og behag,men er ikke å stikke under en stol att Scholl gjør en veldig god jobb og er lett å jobbe med. Har ikke prøvd Meguiars selv,men er en grunn til att mangen bruker Scholl produkter til polering.
CrZyWiz Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 (kun scholl produkter, enda bedre enn meguiars) Er spent på hvordan du skal backe opp den påstanden der? Det blir smak og behag,men er ikke å stikke under en stol att Scholl gjør en veldig god jobb og er lett å jobbe med. Har ikke prøvd Meguiars selv,men er en grunn til att mangen bruker Scholl produkter til polering. Det er en grunn til at veldig mange bruker Meguairs sin Mirror Glaze\Detailer serie også. Kan ikke helt sammenlignes med hyllevarene hos Bilxtra.
Christer R Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 No skal ikke eg kverulere på hvilke som er bedre enn den andre,sikkert bra Meguiars sin serie og men kan nok ikke si så veldig mye om den da eg ikke har erfaring med den. Men har erfaring med Scholl S2O-S17+-S30EC og S40 og 3M Perfect It serie,og de er gode begge to bortsett fra slutt steget på 3M,da eg føler den har alt for mye oljer i seg som kan skjule hologrammer. Så eg bruker stort sett Scholl
CrZyWiz Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 No skal ikke eg kverulere på hvilke som er bedre enn den andre,sikkert bra Meguiars sin serie og men kan nok ikke si så veldig mye om den da eg ikke har erfaring med den.Men har erfaring med Scholl S2O-S17+-S30EC og S40 og 3M Perfect It serie,og de er gode begge to bortsett fra slutt steget på 3M,da eg føler den har alt for mye oljer i seg som kan skjule hologrammer. Så eg bruker stort sett Scholl Det var akkurat det som var poenget mitt, det er nok hovedsaklig smak og behag. Øhn på DCN forumet får til noen fantastiske resultater med Meguiars f.eks Derfor blir det idiotisk og uvitende å hive ut en slik kommentar som, "x er mye bedre en y".
littlep Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 I bergensområdet, hør med Christers bilpleie. Du finner han på både dcn og facebook.Billig, flink, rask og hyggelig! Jeg prøvde meg med maskinpolering på en x5 og "ødelagte" lakken. Christer hentet bilen på sotra, kjørte den hjem til os (1time kjøring hver vei), korrigerte lakken, ++ inkl sealer (kun scholl produkter, enda bedre enn meguiars) vindusvask, div gummifornyer osv. og leverte den igjen 6dager etterpå for 3500,-... Han kan virkelig anbefales!! Noen som kan anbefale en i Oslo-området? Brynhildsen Autospa på Ås har et meget godt rykte! sjekk ut brynhildsenautospa.no Takker, noen flere som har erfaring med flinke folk/selskaper i Oslo-området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå