Mariuse34 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Jeg skal bytte frontrute på E39`en nå. Tenkte å koste på kjerra nye viskere samtidig. Kjøpte nye viskere og blader for to år siden. Holder det å bytte bare gummien? Og hvor mye hassel er det? Og hva slags viskere er det shit og ikke?
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Bosch viskere på bensinstasjonene er vel best ? Koster fort 4-600,- for 2 nye viskere..
a100abt Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hvordan er originale videre da? Org VAG er i alle fall vesentlig bedre enn bensinstasjonene sine bosch viskere, og billigere. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk
confUsed Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Kjøpte bare nye bosch viskere på britisk ebay jeg. Under 200, så ingen moms eller noe. Kom i postkassa på under ei uke Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
camxer Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 De originale "BMW" viskerene er fra valeo og jeg syntes de var dårligere enn Bosch sine uten å være billigere... Personlig skal jeg prøve disse nå: http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-gelenkl ... 416cb7f9ae Slik slipper jeg at "leddene" fryser fast i selve viskeren og gir så å si ingen visking før den tiner eller jeg gidder å stoppe og bøyer den litt slik at det løsner...
Mariuse34 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Ok! Good to know. Viskere fra Schmiedmann og Koed er jo en del billigere. Noen erfaringer? Og hel visker eller bare gummi? De gamle viskerneer fra GS!
D.Toft Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 har valeo fra schmiedmann på min e39. om viskerene er dårlige eller madammen som ikke spyler ofte nok er ikke godt å si. vart ca 10 mnd nå, ikke utslitte, men ikke 100% heller. irriterer meg at viskerene går med en gang man spyler ruten..
a100abt Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 har valeo fra schmiedmann på min e39.om viskerene er dårlige eller madammen som ikke spyler ofte nok er ikke godt å si. vart ca 10 mnd nå, ikke utslitte, men ikke 100% heller. irriterer meg at viskerene går med en gang man spyler ruten.. Blir trøblete med mye spylervæske på ruta uten viskere som går også når man trenger å se. Skal spyles en del før det blir bedre enn at det spyles umiddelbart samtidig. Men skjønner tanken da. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå