matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Fekk bilen Onsdag, og her er noen bilder Venter på grøftelys, men jeg har fått montert Led i angel eyes! Synest de er litt svake, er 12W. Når jeg bruker de som DRL er de sterkere, og når jeg vrir om til park blir de svake Noen som vet om det går å kode dette til full styrke hele tiden? Gleder meg til jeg får gjort mer med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Digg å få henta den tenker jeg Kult med markeringslysa og hvite ringer igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Kult med markeringslysa og hvite ringer igrunn Ja jeg synest det faktisk var tøft Mangler bare grøftelysene.. Prøver meg med 24W led pære å ser om jeg trenger xenon eller ikke Har også svarte nyrer på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 svarte nyrer gjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Hehe, ja det regner jeg med:) Blir svart lakkfolie på taket i slutten av januar også. Bestilte felger i går, men fekk beskjed om at de ikke var på lager før i mars :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Åssen felger blir det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Åssen felger blir det da ? Det blir nok Vertini concave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Blir nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Fin bil du har kjøpt deg! Gratulerer. Blir spennende å se resultatet til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hvor bestilte du felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Fin bil du har kjøpt deg! Gratulerer Takk Hvor bestilte du felgene? De var ikke på lager før i mars... Moss dekksenter tror jeg Men jeg har ombestemt meg, så ubesluttsom som jeg er Blir Rohana RC10 hjul på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Det var et bedre valg Men får du de i annen farge enn sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Det var et bedre valg Men får du de i annen farge enn sort? Jepp Men jeg tror jeg går for sorte felger! Tror det passer best sammen med planene mine Forresten, vet noen om dette ser greit ut? 9x20 ET35 235/30-r20 10x20 ET40 265/25-r20 Er så utrolig redd får å bestille feil... Her er de i andre fargen: http://www.need4speedmotors.com/ebay/rohana-wheels/rc10mb/01.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Gå for svart !! kommer til å bli Peeeeerfekt tipper dimensjonene også kommer til å gå bra.. i værstefall så er det jo bare å space ut noen få mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå