Hauerik Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Lykke til med og finne 265 dekk med 25 i profil Med 25 i profil så har du så og si nada og velge i før du kommer deg opp til 285. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Lykke til med og finne 265 dekk med 25 i profil Med 25 i profil så har du så og si nada og velge i før du kommer deg opp til 285. Hankook evo s1, som skal vere gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Jeg personlig hadde aldri putta på "så som så" dekk på 20"s hjul og med den størrelsen. Da har det lille av komfort og kvalitet på dekk MYE og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Jeg personlig hadde aldri putta på "så som så" dekk på 20"s hjul og med den størrelsen. Da har det lille av komfort og kvalitet på dekk MYE og si. Er vel som damene... HØYE hæler, jævlig å gå med men det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hadde heller gått for 285/25. Da får du mye og velge i, og det er vel rett bredde mtp på størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ja, men da blir det ikke slik strekk jeg hadde tenkt.. Hankook EVO s1 leverer dekk i den dimensjonen, og det skal vere gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ahh, du skal ha dekkstrekk ja! Men da forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Dekk på felgene Bare glede seg til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Pene felger Gøy med noe ikke alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvit bil med sorte detaljer slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvit bil med sorte detaljer slår aldri feil! Kontrast, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Mangler vel bare soting nå! er det originale performance deler? (Trunklip) og splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Mangler vel bare soting nå! er det originale performance deler? (Trunklip) og splitterne? Er nok ikke orginaldeler.. Men de er nesten helt lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Fantastisk design på de felgene, synd de ikke leveres i 19" for da hadde jeg bestilt. Veldig spent på hvordan 20" vil se ut på denne, men med de kontrastene du har + litt senk så tror jeg det blir kanon. Veldig flott bil, gleder med til bilder av sommerklar bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Fantastisk design på de felgene, synd de ikke leveres i 19" for da hadde jeg bestilt. Veldig spent på hvordan 20" vil se ut på denne, men med de kontrastene du har + litt senk så tror jeg det blir kanon.Veldig flott bil, gleder med til bilder av sommerklar bil Takk Bilder kommer selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå