Gå til innhold

Michael´s e90 facelift, coilovers s6

Mickl
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ble kjøpt på ebay ja :) Passformen er faktisk veldig bra :)

Høyden bil uansett ver litt høy siden det er 20" hjul!

Alternativet er jo coilovers å valsing. Men dette er bruksbilen min, bruker den hver dag til jobb:)

Blir muligens bare senk forran, å da tenker jeg på 20-30 mm fjører på det orginale m understellet :)

Trodde høyden skulle bli værre får å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte senkeskåler der til min E91 jeg hadde. Fikk den 1-1,5cm lavere foran, som gjorde slik at bilen ikke virket "si" på rompa :) Kule hjul foresten ;)

Er akkurat slik jeg føler den er nå! :shock:

Mye arbeid å montere?

Har aldri vert borti senkeskåler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mye jobb egentlig. Løsne mutter på demperen oppe på dempertårn før du jekke opp bilen. Mye enklere når det er trykk ned på fjær og fjærskål. Demontere et lite stabstag, skru løs selve fjærbeinet fra navet, samt løsne muttere oppe i dempertårn.. Sett på fjærklemmer og ta av topplager og org fjærskål, og bytt den med senkeskåla. Så monter sammen igjen. Kan være trasig og få ut fjærbeinet, så legg noen gode lag med teip på hjulbuen foran i tilfelle du er uheldig og komme borti når fjærbeinet skal ut av hjulhuset :)

Du ser egentlig godt hva som skal gjøres. Jeg sleit litt på første fjærbeinet, men når jeg fant metoden så gikk den andre siden bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mye jobb egentlig. Løsne mutter på demperen oppe på dempertårn før du jekke opp bilen. Mye enklere når det er trykk ned på fjær og fjærskål. Demontere et lite stabstag, skru løs selve fjærbeinet fra navet, samt løsne muttere oppe i dempertårn.. Sett på fjærklemmer og ta av topplager og org fjærskål, og bytt den med senkeskåla. Så monter sammen igjen. Kan være trasig og få ut fjærbeinet, så legg noen gode lag med teip på hjulbuen foran i tilfelle du er uheldig og komme borti når fjærbeinet skal ut av hjulhuset :)

Du ser egentlig godt hva som skal gjøres. Jeg sleit litt på første fjærbeinet, men når jeg fant metoden så gikk den andre siden bra.

Tror jeg får med meg noen kompiser som kan dette, i steden får å begynne å ødelegge noe..

Men takk får tipset :D tror det må bli senkeskåler ja :D

Må vell ha 4-hjuls kontroll får å godkjenne?

Forresten, er vel ikke noen som vet om TÜV papirer til felger i samme dimensjon som meg?

Felgene mine er ikke TÜV sertifisert, men skulle hatt det i vognkortet...

10x20 ET40

9x20 ET35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene hjul! Tenker selv på felger fra den siden. Lang leveringstid? :D

Tok akkurat en uke, og pakken var godt innpakket og bekskyttet! :)

Utrolig hyggelig folk de der!

Pent :D men litt høy både foran og bak :P

Ja sant det, verst forran.. Blir hvertfall 20mm senk foran..

Steike denne har kommet seg :) Ble bra med felgene!

Og så liker jeg lysene dine. Må få bestilt noe slikt jeg også etter hvert. Det var bare de pengene :/

Lønner seg å surfe mye på nettet :)

Da sparer man mye penger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30/20 senke fjører på M sport understell, er det noe å anbefale? :shock:

Gidder ikke begynne med coilovers..

Vare_18323_1.jpg

Har ikke noen bilder det er lett og se høyden på men..

Tror 30/20 mm hadde vert meget bra :D

sr53jugd9hdtzz2wao0z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...