lovende Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 bynne jo å se meget oppegående ut! Like ikke at d bynne å komme vår bilda så sett man i snøstorm hær nord. Tørr æ spørre kor du kjøpte felgan fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Felgene ble kjøpt hos need 4 speed motorsport i USA. Nå har de kommet på bilen forresten Synest det ble syykt bra, bare litt høy forran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ser jo meget bra ut!! Litt vanskelig å se høydn på bildene men kan innbille mæ at det ser litt høyt ut ja... kjøpt Performance Splitterne på ebay eller? Passform? Redd førr å kjøpe no som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 RÅTT! Kanskje noen senkeskåler foran hadde gjort susen? http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ble kjøpt på ebay ja Passformen er faktisk veldig bra Høyden bil uansett ver litt høy siden det er 20" hjul! Alternativet er jo coilovers å valsing. Men dette er bruksbilen min, bruker den hver dag til jobb:) Blir muligens bare senk forran, å da tenker jeg på 20-30 mm fjører på det orginale m understellet Trodde høyden skulle bli værre får å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 RÅTT! Kanskje noen senkeskåler foran hadde gjort susen? http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 Dette har jeg hørt om!! Er det å anbefale?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg kjøpte senkeskåler der til min E91 jeg hadde. Fikk den 1-1,5cm lavere foran, som gjorde slik at bilen ikke virket "si" på rompa Kule hjul foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg kjøpte senkeskåler der til min E91 jeg hadde. Fikk den 1-1,5cm lavere foran, som gjorde slik at bilen ikke virket "si" på rompa Kule hjul foresten Er akkurat slik jeg føler den er nå! Mye arbeid å montere? Har aldri vert borti senkeskåler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Nei, ikke mye jobb egentlig. Løsne mutter på demperen oppe på dempertårn før du jekke opp bilen. Mye enklere når det er trykk ned på fjær og fjærskål. Demontere et lite stabstag, skru løs selve fjærbeinet fra navet, samt løsne muttere oppe i dempertårn.. Sett på fjærklemmer og ta av topplager og org fjærskål, og bytt den med senkeskåla. Så monter sammen igjen. Kan være trasig og få ut fjærbeinet, så legg noen gode lag med teip på hjulbuen foran i tilfelle du er uheldig og komme borti når fjærbeinet skal ut av hjulhuset Du ser egentlig godt hva som skal gjøres. Jeg sleit litt på første fjærbeinet, men når jeg fant metoden så gikk den andre siden bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Nei, ikke mye jobb egentlig. Løsne mutter på demperen oppe på dempertårn før du jekke opp bilen. Mye enklere når det er trykk ned på fjær og fjærskål. Demontere et lite stabstag, skru løs selve fjærbeinet fra navet, samt løsne muttere oppe i dempertårn.. Sett på fjærklemmer og ta av topplager og org fjærskål, og bytt den med senkeskåla. Så monter sammen igjen. Kan være trasig og få ut fjærbeinet, så legg noen gode lag med teip på hjulbuen foran i tilfelle du er uheldig og komme borti når fjærbeinet skal ut av hjulhuset Du ser egentlig godt hva som skal gjøres. Jeg sleit litt på første fjærbeinet, men når jeg fant metoden så gikk den andre siden bra. Tror jeg får med meg noen kompiser som kan dette, i steden får å begynne å ødelegge noe.. Men takk får tipset tror det må bli senkeskåler ja Må vell ha 4-hjuls kontroll får å godkjenne? Forresten, er vel ikke noen som vet om TÜV papirer til felger i samme dimensjon som meg? Felgene mine er ikke TÜV sertifisert, men skulle hatt det i vognkortet... 10x20 ET40 9x20 ET35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Pene hjul! Tenker selv på felger fra den siden. Lang leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Pent men litt høy både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Steike denne har kommet seg Ble bra med felgene! Og så liker jeg lysene dine. Må få bestilt noe slikt jeg også etter hvert. Det var bare de pengene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Pene hjul! Tenker selv på felger fra den siden. Lang leveringstid? Tok akkurat en uke, og pakken var godt innpakket og bekskyttet! Utrolig hyggelig folk de der! Pent men litt høy både foran og bak Ja sant det, verst forran.. Blir hvertfall 20mm senk foran.. Steike denne har kommet seg Ble bra med felgene! Og så liker jeg lysene dine. Må få bestilt noe slikt jeg også etter hvert. Det var bare de pengene :/ Lønner seg å surfe mye på nettet Da sparer man mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 30/20 senke fjører på M sport understell, er det noe å anbefale? Gidder ikke begynne med coilovers.. Har ikke noen bilder det er lett og se høyden på men.. Tror 30/20 mm hadde vert meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå