Norwegianairforce Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei jeg har byttet bremseklosser foran på min passat 2005, og ny sensor er satt i. (Sensor sitter fast på bremsekloss foran til høyre) men varsellampa på dashbordet har ikke sluttet å lyse, noen som har tips på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Tja, du kan jo spørre på VAG Forumet Men sånn generelt pleier de lampene gå vekk etter hvert når man bytter sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Bimmers, ikke passats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 kan være brudd i ledning akkuratt der ledningene går inn i klossen. varselen kommer jo av at det ikke er kontakt mellom de to ledningene. riv de av og tvinn de sammen, da forsvinner varselen (om det er ledningsbrudd vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Spørr på VAG forumet eller legg spørsmålet ditt i en annen del av dette forumet neste gang for Teknisk delen av forumet her inne er bare for BMW Annet bilprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hvordan er klossene bake da? Har du automatisk park bremser? Har du den typen med sensor begge sider foran? Er det nok bremsevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå