Kjexx Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Beskrivelse Bilen er EU godkjent 09.01.2013. Nye deler: bremserør bremseslanger bensinrør bensinslange fra tanken bremseklosser motorolje oljefilter automatfilter automatolje midtre eksos feste bakre eksosoppheng en ny hydraulik demper bak hydraulikrør til nivåregulering Olje til nivåregulering +++ Understellet er veldig bra, lite rust. 1990 modell. Servicehefte frem til 200.000 km Selger bilen uten 19¨felgene på bildet. Sommerfelgene som følger med er 17¨Ronal felger med greie dekk, bra vinterdekk med pigg. Skiltene er bare og hente på biltilsynet. Bilen har ruslet 340000 km. Bytte pris 20.000. Selges 17.000.- Bytte i Bmw av noe slag. Mellomlegg kan diskuteres begge veier.. Påkostet mye! Utstyr Lettmet. felg sommer Metallic lakk Nivåregulering Sommerhjul Takrails El.vinduer Farget glass Midtarmlene Radio/CD Servostyring Takluke ABS-bremser Stålbjelker
Skare1 Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Bytte i 95' BMW 520 24V Touring? På speedometeret, så står det at den er gått 340000, men i følge forrige eier, så skal speedometer ha vært byttet. Han hevdet at den hadde gått 290000. Motor går veldig pent. Interiør uten hull. Rust i dørkarmene, men ikke så verst ellers. EU-OK til 31.11.2013.
Kjexx Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Jepp.. Men er interessert i andre også. E36 dt, coupe 318is. Bare å komme med forslag til andre biler også.
Nytern Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Har vurdert å bytte ut tds'en, men vi bor litt langt unna hverandre osv.. Ser bra ut, Merca ihvertfall.. Har den hengerfeste? Motorvarmer? Hvordan girer kassa? Toppakning har det bra, ingen majones og greier?
Kjexx Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Kan møtes på halveien.. Bytte i tds mener du? Merca har ikke hengerfeste desverre. Motorvarmer er jeg jaggu ikke sikker på.. Kassa girer smooth. Toppakning har det bra og ingen kebabsaus.
Nytern Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Jaa, funderte på det. Savner 300te'en jeg hadde. Meen skal vel godt gjøres at vi blir enige
Nytern Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Jaa, skal vel godt gjøres at vi mener at bilene våre er verdt ca akkurat like mye Min er ihvertfall nylig eu ok, følger med masse deler. Noe rust er det på den, men Naf-kontrolløren hadde ingenting å utsette på det området. Påkosta endel i det siste denne og
Nytern Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Hva har det å si? Hva betalte du for merca? Jeg gjorde ett kupp. Har kostet på den altfor mye, har dessuten ett lass deler liggende. Men ok, glem det. Jeg ser bilen som en sparebøsse, bruker 0.4 på mila og har den gode bmw-følelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå