Ryeng1 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Forresten noen som veit om listverket rundt girspaken sitter på en spesiell måte? Tenkte å rive ut alt av interiørlister og foliere de i Carbon. Hvis ikke dette gjør seg, blir de pusset ned og lakkert i høyglans sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Forresten noen som veit om listverket rundt girspaken sitter på en spesiell måte? Tenkte å rive ut alt av interiørlister og foliere de i Carbon. Hvis ikke dette gjør seg, blir de pusset ned og lakkert i høyglans sort. Har ikke du børstet stål da? Personlig synest jeg det er mer eksklusivt enn sort høyglans på bmw. Aner ikke hvorfor Selv har jeg sort høyglans. (Blir fort riper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Forresten noen som veit om listverket rundt girspaken sitter på en spesiell måte? Tenkte å rive ut alt av interiørlister og foliere de i Carbon. Hvis ikke dette gjør seg, blir de pusset ned og lakkert i høyglans sort. Har ikke du børstet stål da? Personlig synest jeg det er mer eksklusivt enn sort høyglans på bmw. Aner ikke hvorfor Selv har jeg sort høyglans. (Blir fort riper) Har noe lignende børstet aluminium. Men er av den matte kjedelige typen som jeg personlig syns ser helt jævlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Skjer lite her om dagen, bortsett fra en del vasking.. Alltid like deilig å se på snøen smelte og våren komme snikende! Et par vaskebilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Sliter fortsatt med valg av sommerfelg.. Lurer litt på Vossen også, men er det noen som har greie priser på disse? Dekk skaffer jeg rimelig selv. Blir vel å bytte om til sommerhjul om 4-5 uker, så trenger hjelp med felgvalget her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 den bilen din altså! spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Skjer lite her om dagen, bortsett fra en del vasking.. Alltid like deilig å se på snøen smelte og våren komme snikende!Et par vaskebilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mmmm! N-Y-D-E-L-I-G Hvor mye mm senker du her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 den bilen din altså! spot on! Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Skjer lite her om dagen, bortsett fra en del vasking.. Alltid like deilig å se på snøen smelte og våren komme snikende!Et par vaskebilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mmmm! N-Y-D-E-L-I-G Hvor mye mm senker du her nå? \:D/ Ca 85mm foran og 80mm bak.. Litt finjustering av høyden nå så kan sommer'n komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Skjer lite her om dagen, bortsett fra en del vasking.. Alltid like deilig å se på snøen smelte og våren komme snikende!Et par vaskebilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mmmm! N-Y-D-E-L-I-G Hvor mye mm senker du her nå? \:D/ Ca 85mm foran og 80mm bak.. Litt finjustering av høyden nå så kan sommer'n komme Du som brøyter rundt om i distriktet ditt da, kan jeg tenke meg Gi været en måneds tid nå, så kan vi forhåpentlig ta sommerskoa i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Du som brøyter rundt om i distriktet ditt da, kan jeg tenke meg Gi været en måneds tid nå, så kan vi forhåpentlig ta sommerskoa i bruk Fronten går overraskende fint, litt værre med bunnplata.. Den får gjennomgå til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Da jeg begynner på Bilakademiet i Oslo imorgen, blir det vesentlig mindre jobbing de neste månedene og desto mindre cash å bruke på Bmw'en. Så, jeg har kommet fram til at jeg trapper ned litt på sommerfelger og kjøper noe litt billigere nå så får vi se utover sommeren om det blir noe grommere. Valget faller da på dette settet: GS-Evolution lll - i fargen matt grå (Siden bilen blir matt blå tror jeg dette står mer i stil) Foran: 8.5x20" ET 20 + 10mm spacere = ET 10 Bak: 10x20" ET 25 + 10mm spacere = ET 15 Dekk foran: 225/30-20 Kumho Ecsta KU31 Dekk bak: 265/30-20 Falken FK 453 Sikkert skuffende for mange, men lommeboka passer litt bedre til denne summen kontra mye annet jeg har sett på. Koster å begynne på skole igjen også får'n si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 litt of-topic, men hva ligger et sånt kurs på? og tar du dag eller kveldstid? har vurdert det selv De felgene er jo kledelige selv om det ikke er originale og "ekte" blir nok snasent uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 litt of-topic, men hva ligger et sånt kurs på? og tar du dag eller kveldstid? har vurdert det selv De felgene er jo kledelige selv om det ikke er originale og "ekte" blir nok snasent uansett Er ikke kveldskurs lenger, så det ødela ganske mye for meg sånn sett.. Men men.. Kurset koster 40.000,- inkl parkeringsplass like ved skolen. Jada, de er ikke så halv gærlig Så de får duge til jeg får gjort ferdig resten av bilen. Fortsatt igjen påkost på nærmere 40k før den er ferdig, så penga flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Skikkelig pene felger det der, men får du ikke lavere innpress på dem, sånn du slipper å space og får mer konkave effekt? Vurderte Breyton sine selv, men de hadde for høyt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå