Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Håper og tror du snakker i forhold til senter på hjul, og ikke bakken? bmw skal jo ha tyskerstuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Håper og tror du snakker i forhold til senter på hjul, og ikke bakken? bmw skal jo ha tyskerstuk Fronten ned og stumpen litt høyere. DET er tyskerstuk i mine øyne ihvertfall! Nå er bilen litt lavere bak enn foran, og det er feriesenk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 ja da er vi enige, altså bmw er jo laget sånn at om hjulbuene ligger likt over hjulene, foran som bak, så vil fronten ligge lavere enn rumpa om kanalen ligger vannrett så tucker du bakhjulene, og det er ikke pent etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 fy fader! feit E60!! gleder meg til å se folieringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 fy fader! feit E60!! gleder meg til å se folieringa! Takk takk Spent selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Herre Jesus så fet denne bilen er blitt!!Helt innertier av en e60 i mine øyne:) Takk for fine ord! Slettes ikke feil den E90'en din heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Her kommer det noen flere bilder for de som vil glaaana litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Hvis noen er interesserte i vinterfelgene/dekk og felg så er dette tilsalgs.. Ta kontakt på pm for mer info, evt sjekk ut salgstråden: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=253831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Fine bilder av en strøken bil! Er det lyseste lamin-x du har på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Fine bilder av en strøken bil! Er det lyseste lamin-x du har på lyktene? Skal bestille meg ny linse m/fish-eye snart, så håper bildene blir noe bedre da Jupp, tint er den lyseste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 nå kjente jeg at jeg fikk veldig lyst på e60! denne var rett å slett rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 nå kjente jeg at jeg fikk veldig lyst på e60! denne var rett å slett rå Bare å handle, gode biler dette her! Takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 mmmmm<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hvilke angeleyes og tåkelys kjører du med? hvor fikk du tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hvilke angeleyes og tåkelys kjører du med? hvor fikk du tak i disse? det står litt lengre bak i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå