Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Deilig bil!!! Regner med deter du som lurte på folie her om dagen. Fikk slettet meldinga di men har tatt bilde ;)

That's me!

Orket ikke reise innover her om dagen anyways, så det går bra :)

Vil helst ha Canibeat/Hellaflush stickerbomb, men når får du inn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og flott høyde på denne! Veia på Hadeland har blitt bra skjønner jeg ;)

Takk takk :) Greit fornøyd med høyden. Skulle gjerne vært noe lavere i front, men det blir vanskelig med 10" foran.. Mulig jeg handler andre hjul litt senere :)

Haha, de har nok desverre heller blitt værre gitt! Meen, kan ikke kjøre SUV av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette så rett og slett jævla bra ut! :)

:)

Skulle fått den ned noe mer, har jo tross alt 6.5 cm å gå på foran og 3.5 bak ;)

jeg, personlig mener den er lav nok bak ihvertfall, kanskje fått den litt lavere framme for å få et pent stuk :)

når skal du selge den da? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fått den ned noe mer, har jo tross alt 6.5 cm å gå på foran og 3.5 bak ;)

jeg, personlig mener den er lav nok bak ihvertfall, kanskje fått den litt lavere framme for å få et pent stuk :)

Kunne ikke sagt meg mer enig. Akkurat passe lav, ser i hvertfall sånn ut på bildene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran jeg vil ha den ned ja, ikke noe særlig mer bak. Liker 5'ern best like lav foran og bak. Den vipper bittelitt mer ned bak just nuh.

Legges ut for salg i sommer en gang tenker jeg. Driver å titter på A5 3.0 TDI Quattro 2xS-Line om dagen. Så blir vel en slik en til høsten. Se litt hva som skjer i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sagt meg mer enig. Akkurat passe lav, ser i hvertfall sånn ut på bildene :D

"Problemet" mitt er at jeg får den ikke lav nok i fronten (sett forfra). Fin høyde i hjulbuene, men pga 10" bredden foran så får jeg den ikke så lav som jeg ønsker foran. Men mulig det som sagt blir bytting av felger til noen concave 9.5x20" rundt om. Se hva som dukker opp og evt hvor mye jeg får igjen for mine. Kommer nok til å slite litt med å få solgt 10" breie felger foran til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...