Appelgren Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 100% den e60'n din ! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Fytti så tøff denne er, score 10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Er denne carbon sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere om de lilla hjulmutrene dine, ble veldig tøft Hender det tar litt tid å venne seg til nye detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Nydelig bil og flotte bilder Prikken over i en ville nok vert 4rørs eksos Takk for det Er langt ifra noen pro på bilder, men lærer stadig noe nytt! Er litt i grublehjørnet angående eksos bak. Tror faktisk det hadde blitt litt stilig med clean diffuser og skjult bakpotte også. Litt utenom det vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 100% den e60'n din ! Fantastisk Tusen takk for det Gått med utallige timer i garasjen, så hyggelig at det faller i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Fytti så tøff denne er, score 10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Er denne carbon sort? Stemmer, mørke blå perlemor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Da har jeg fått et par bilder fra shooten igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Bilen din kommer til å være en stooor inspirasjon når jeg skal handle E60 i nærmeste fremtid Perfection. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Tenker på å selge min E60, men når jeg ser på din, får jeg bare lyst til å bruke mere penger på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Bilen din kommer til å være en stooor inspirasjon når jeg skal handle E60 i nærmeste fremtid Perfection. Det er hyggelig å høre E60 er et av de bedre karroseriene fra BMW i mine øyne. Store og aggressive former samt gode kjøreegenskaper og komfor. (Lite komfor igjen i min men.. ) Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Tenker på å selge min E60, men når jeg ser på din, får jeg bare lyst til å bruke mere penger på min Hehe.. Bare å bestille deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Strøken! Er litt småpirk et par steder, men er jo bruksbilen min så litt må man nesten regne med Skal lakkere opp igjen frontfangern grunnet steinsprut, så da kommer det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå