Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blitt helt spot on nå, skal jeg være ærlig. :) Er det noe vits i å koste på bilen noe mer når du alikevel skal kvitte deg med den?

Hyggelig å høre :) Er egentlig godt fornøyd med utseende selv nå også.

Nei, altså jeg har liggende en del ubrukt stereo som bare ligger på delelageret så tenkte å teste ut litt. Men får se hva jeg gjør. Har egentlig funnet meg ny bil også, så lurer litt på å legge den ut for salg. Ble litt gira på ny etter en prøvetur ihelga.. 8)

Ah, da skjønner jeg. :)

Hva slags bil er det du har sett på nå, hvis det er lov å spørre?

Tittet på en 2011 modell VW Scirocco R. Så vi får se hva som skjer, den blir sikkert solgt før jeg får solgt denne anyways, så da er det ikke sånn veldig mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge??? Endelig blitt bra jo :)

Bør være en større motor nå da :D

Er tradisjonen det, har bilene normalt mellom 3-6 mnd ;)

Men er ikke sikker enda. Legges ut for lufting, så får vi se om jeg får det jeg vil ha for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se deg gå laus på en scirocco blir spennende:D om du ender opp med en sånn! :)

Hvis det skulle bli den jeg har tittet på, så mangler jeg bare å få på 20" felger og luftunderstell :) er en R-utgave så har fangere, eksos etc på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du ha Audi a5 da ? :P

Skal det, men mulig jeg handler en Scirocco først.. Det vil tiden vise ;)

Må først og fremst få solgt 5'ern, noe som sikkert ikke blir gjort over natta sånn som markedet er nå.

Ikke MÅ jeg selge heller, blir å lufte den på finn så får jeg se om det dukker opp noe interesse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lufter jeg bilen for salg.. Annonse på finn.no kommer imorgen, men kan legge ved div info her nå. :)

Pris: 399.000,- inkl omreg.

km.stand: 77.000

Modell: 2010

Frontfanger vil bli lakkert opp igjen før et evt salg pga steinsprut. Prøve å få gjort dette til helga hvis ting går etter planen.

For mer info eller ved interesse, ta kontakt på telefon: 95 55 59 59. Vil ikke gjøre om denne tråden til salgstråd.

Dette er som sagt kun under vurdering, får jeg ikke hva jeg vil ha så beholder jeg den frem til høsten.. :) Men har som nevnt tidligere sånn halvveis funnet meg ny bil som frister litt så ser ann interessen på 5'ern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt nice denne bilen;) Får lyst til å gjøre akkurat det samme med min når etter å ha lest igjennom denne. Men får prøve å holde igjen litt kanskje ;) Takk for hjelpen før i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt nice denne bilen;) Får lyst til å gjøre akkurat det samme med min når etter å ha lest igjennom denne. Men får prøve å holde igjen litt kanskje ;) Takk for hjelpen før i dag ;)

Takk takk :)

Bare hyggelig det, satse på du finner noe som faller i smak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får satse på det. Veldig i tvil på farge enda ;) Men er jo gennerelt lite som det står passer bmw da. men passer vel mange av de andre også, bare det er samme gjenge og sånn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får satse på det. Veldig i tvil på farge enda ;) Men er jo gennerelt lite som det står passer bmw da. men passer vel mange av de andre også, bare det er samme gjenge og sånn?!

Står vel generelt ikke BMW på noen av disse typene da tyske biler aldri kom orginalt med studs og lug nuts. Men, det kan jo enkelt ettermonteres på alle biler ved å bare skru studsene inni navet :) Så bare du kjøper riktig dim/bredde så er du safe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du! kom på du kan med bilpleie! har heve meg rundt å prøvd med på forskjellig med rubbing osv.. Var masse sånne småriper eller letteresagt fuuult som jeg tror kalles vaskeriper! fikk vekk veelding mange av disse med rubbbing med først lav fart å litt press også mye fart å lite press åsså polish osv.. men er det mulig å få disse helt bort? Å hva må jeg gjøre? å merket at jeg fikk kjørespor her å det? hva er trikset for å få di bort ? :D høres det ut som jeg er helt på bertur når jeg pleier bil eller høres noe rett ut? igjenn sorryfor å rote til tråden din ! men det må til når du har så fin bil :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du! kom på du kan med bilpleie! har heve meg rundt å prøvd med på forskjellig med rubbing osv.. Var masse sånne småriper eller letteresagt fuuult som jeg tror kalles vaskeriper! fikk vekk veelding mange av disse med rubbbing med først lav fart å litt press også mye fart å lite press åsså polish osv.. men er det mulig å få disse helt bort? Å hva må jeg gjøre? å merket at jeg fikk kjørespor her å det? hva er trikset for å få di bort ? :D høres det ut som jeg er helt på bertur når jeg pleier bil eller høres noe rett ut? igjenn sorryfor å rote til tråden din ! men det må til når du har så fin bil :)!

Gir deg svar på PM imorgen. Vil helst ikke ha slikt i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...