Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Ikke en dårlig pris det. Så disse felgene lå til ca 1500,- pr felg?

De pærene der kledde bilen meget bra hvert fall :D

Det syns jeg hørtes veldig rimelig ut..? Pluss mva og frakt på den prisen da ihvertfall.

Ser litt freshere og nyere ut med LED/Xenon ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Ikke en dårlig pris det. Så disse felgene lå til ca 1500,- pr felg?

De pærene der kledde bilen meget bra hvert fall :D

Det syns jeg hørtes veldig rimelig ut..? Pluss mva og frakt på den prisen da ihvertfall.

Ser litt freshere og nyere ut med LED/Xenon ja :)

Mva og frakt er ikke medregnet nei :wink:

Jepp, den gjør det. Holder på å lete selv etter pærer. Er så masse rart som ligger på markedet. Noen er blå, mens andre hvite. Holder en pekefinger på de hvite :D og det viktigste...de må ha canbus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering! Da er følgende bestilt..

- Lamin-X lyktefilm (tint)

- Toning av ruter (2. Februar)

- Zito WP111 i 19" (8.5" & 9.5")

Dette blir de nye vinterfelgene da jeg var så uheldig å fikk kantkjørt to av original felgene mine på mandag. Var enten snøkanten eller rumpa på en gammel Opel, så da var valget enkelt. Sjåføren fant plutselig ut at hu skulle bråbremse 200m(!) før rundkjøringa i en fart på 50 km/t så dette kom litt vell brått på så da sklei jeg noen meter før jeg merket at dette kom til å butte (da hu plutselig skulle stå stille ca 50m før rundkjøringen) så jeg la meg pent og rolig litt mot kanten hvor det var brostein like under snøen... Endte med to kantkjørte felger, noe som irriterte meg hele arbeidsdagen. Endte tllslutt med finn annose samme kveld, og salg dagen etter. Populære felger, fikk 8 henvendelser på i underkant av 12 timer. Solgte da disse med sommerhjula, så vinterdekka blir montert på de nye felgene.

Hadde egentlig bestemt meg for 9.5" rund baut, men tror ikke det passer med 9.5x19" i ET 20 foran på disse.

Har gode rabatter på Zito, så gidder ikke begynne å leite etter orginale M-Sport felger siden det snart er vår anyways :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering! Da er følgende bestilt..

- Lamin-X lyktefilm (tint)

- Toning av ruter (2. Februar)

- Zito WP111 i 19" (8.5" & 9.5")

Dette blir de nye vinterfelgene da jeg var så uheldig å fikk kantkjørt to av original felgene mine på mandag. Var enten snøkanten eller rumpa på en gammel Opel, så da var valget enkelt. Sjåføren fant plutselig ut at hu skulle bråbremse 200m(!) før rundkjøringa i en fart på 50 km/t så dette kom litt vell brått på så da sklei jeg noen meter før jeg merket at dette kom til å butte (da hu plutselig skulle stå stille ca 50m før rundkjøringen) så jeg la meg pent og rolig litt mot kanten hvor det var brostein like under snøen... Endte med to kantkjørte felger, noe som irriterte meg hele arbeidsdagen. Endte tllslutt med finn annose samme kveld, og salg dagen etter. Populære felger, fikk 8 henvendelser på i underkant av 12 timer. Solgte da disse med sommerhjula, så vinterdekka blir montert på de nye felgene.

Hadde egentlig bestemt meg for 9.5" rund baut, men tror ikke det passer med 9.5x19" i ET 20 foran på disse.

Har gode rabatter på Zito, så gidder ikke begynne å leite etter orginale M-Sport felger siden det snart er vår anyways :)

Surt med de M-sport felgene. Koster jo flere tusen kun for en felg...

Snasne vinterfelger du venter deg i posten da :D Passer godt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jæ** kjedelig for å si det mildt.. Men men! Fikk en grei sum for de og innkjøpsprisen på de nye så kom greit ut av det :)

Hentet felga istad, prøve å få vridd over gummien etter jobb imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som vet om man får tak i diffuseren bak UTEN hull til eksosen? Tenker da på å fjerne stussen og heller sveise på en liten dieselstuss og ha en clean bakende uten verken potte eller hull.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jæ** kjedelig for å si det mildt.. Men men! Fikk en grei sum for de og innkjøpsprisen på de nye så kom greit ut av det :)

Heldig der :wink:

Regner med det kommer bilder....

Forresten noen som vet om man får tak i diffuseren bak UTEN hull til eksosen? Tenker da på å fjerne stussen og heller sveise på en liten dieselstuss og ha en clean bakende uten verken potte eller hull.

Anyone?

Uten potte? Aldri sett før. Blir ikke det litt rart da? :shock:

Men artig at du vil prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig der :wink:

Regner med det kommer bilder....

Anyone?

Uten potte? Aldri sett før. Blir ikke det litt rart da? :shock:

Men artig at du vil prøve noe nytt.

Blir vesentlig cleanere enn den stilken som er der nå ihvertfall ^^.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir artig å se. Ser det ikke for meg i skrivende stund, men mulig det blir bra :wink:

Syns det bare er morro å skille seg ut, så hvis jeg finner en løsning bak der så fjernet jeg stussen, og lager et lite bend nedover istedet. Så sant jeg får tak i clean diffuser uten uttak til potte da selvsagt. Ellers blir det full pakke med M5 diffuser og eksos! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir artig å se. Ser det ikke for meg i skrivende stund, men mulig det blir bra :wink:

Syns det bare er morro å skille seg ut, så hvis jeg finner en løsning bak der så fjernet jeg stussen, og lager et lite bend nedover istedet. Så sant jeg får tak i clean diffuser uten uttak til potte da selvsagt. Ellers blir det full pakke med M5 diffuser og eksos! ;)

Aldri sett før, så blir som sagt morro å se ;)

Da var de nye vinterfelga på plass! Spacet de ut samtidig, så havnet tilslutt på ET 15 foran på 8.5" og ET 5 bak på 9.5". Greit med plass bak på disse bilene ^^..

Bilder!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de nye vinterfelga på plass! Spacet de ut samtidig, så havnet tilslutt på ET 15 foran på 8.5" og ET 5 bak på 9.5". Greit med plass bak på disse bilene ^^..

Bilder!! :wink:

Se om jeg rekker bilder før det er mørkt imorgen :) Ellers skal jeg alltids få tatt noen på verksted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...