arntzen.525tdsa Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 hvordan blokkere e34 525tds EGR ventil har dette noen fordeler bakdeler noen som kan forklare meg hvordan det gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune98 Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Lurer på det samme jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Det er vel bare å t av den tynne svarte slangen på del nr 4? http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-Touring/Europe/525tds-M51/jan1995/browse/engine/intake_manifold_system_agr/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune98 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Prøvde å starte opp uten at den ledningen sto på å startet uansett. Kommer opp feilmelding i dashbordet da... Bilde av ei dyse😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Ei ledning på EGR? På en så gammel bil? Det kan jo hende du har rett, men min gamle M47 hadde ikke noen kontakt på seg. Høres mystisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune98 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Oysann, tenkte på dyse nr.4 jeg😉 Nei på Egr så er det ikke noe ledning så vidt jeg vet om, bare en slange på vakuumklokka😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune98 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Prøvde å kjøre uten den slangen i å ble ikke noe forskjell av det. Kan jo hende den suger litt falskluft gjennom hvis den står åpen?😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå