thomastordal Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Lurer på om det er noen her inne som har ettermontert xenon med et enkelt exenon-kit kjøpt fra f.eks ''bilbelysning.no''. Er det mulig å utføre ettermontering rett i di lyktene som står orginalt med halogen pærer. Om det er noen som har gjort dette hadde det vært veldig behjelpelig om nån hadde delt sin erfaring om dette å kordan dem utførte arbeide Takk.
halteck Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Skal det gjøres etter boka, så skal må du ha lyktespyling og automatisk høydejustering.
todleif Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Skal det gjøres etter boka, så skal må du ha lyktespyling og automatisk høydejustering. Og bytte til lykter som er godkjent for xenon
thomastordal Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Om det skal gjøres utenom boka? noen foreslag om hvor man kan få bestilt lyktern som er godkjent for xenon ?
todleif Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Lykter som er godkjente for xenon er dyre! Skal du absolutt ha xenon i originallyktene, so velg R pærer. (f.eks. H1R) R pærer er for å hindre strølys i åpne reflektorer. (eg rekner med at du har det) NB: Dette gjelder nærlysa.
Z1 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Og når du er ute og kjører så blender du alle du møter, Og får mangel på eu . På ebay finner du lamper for xenon ,kjøp dem og bruk billig sett med pærer og tenner .
Lagrange Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Må si jeg er ganske imot de kittene der. Det er ille nok når mine egne lys er litt skittene mellom gangene lyktspylerne går på, men dersom man ikke har det, er det ganske fryktelig å møte biler på mørke viterveier. Ville rett og slett tenkt meg to ganger om på det der. Hjelper ikke mye å se godt når noen planter bilen sin inn i fronten din etter å ha blitt blendet av ulovlig monterte xenon lys.
CrZyWiz Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Enig, også ser det jo helt idiotisk ut på toppen av det hele! Orginale linselamper er det som gjelder, når det er snakk om Xenon.
thomastordal Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 ja jeg er enig. Plan er linseløkte etterhvert, led i AE holder atm
Lagrange Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Vil også legge til at man er ute på tynn is i en kolisjon. I bestefall kan man bare få skylden for kolisjonen, men du kan fort vekk få avkorting på forsikringen dersom det er feilmonterte xenon lys. Ved en stygg ulykke (personskade), vil det også være snakk om anmeldelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå