stianpedersen Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Heei , da har jeg handlet meg en til Bmw som jeg skal bruke til banebil : ) Kjøpt av Bårzan her på forumet! Er en Bmw E28 525i med S38B36 motor : ) Bruksbilen i lamme ; ) Blir gjort en go del med bilen før sommeren kommer ; ) Sette i fuel cell i bagasjerom Bøttestoler framme m 4 punkts seler Nytt instrument panel med autogauge instrumenter Rust sveise bak potte Rust sveise en del rust bake på bilen Ta ut bakseter Lakkere/tectylere bagasjerom Varmeskold til luftfilter Ny hardykobling Nye bremseskiver foran Åsså er det masse småtrerier som skal gjøres : )
stianpedersen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg fådt bynnt og ribbet ut litt av interiøret og skal begynne og få festet bøttestolene ; ) Har og jort klar til nytt instrument panel på midtkonsollen som blir laget til over helgen. Slenger ut noen bilder. Her blir det instrument panel over hele : Stolene som skal inn i bilen : Noen som er interisert i stolene som er i bilen , evt bere pasjasjer stolen. Den er strøken. Og baksetene skal selges hvis noen er interisert: ) Selges med seler.
stianpedersen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Jooda når sommeren begynner og nerme seg skal den verre høveli ferdigstilt : D
stianpedersen Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 I går fikk jeg rensket litt mere inne i bilen, så nå skal jeg begynne og lage stolfester. Har og fådt bestillt ny M5 hardykobling og øyekroker til 4 punktselene : ) Litt mere luft til luftfilteret : )
Magnus_bmw Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Kult med fremgang Forblir denne sugis eller?
stianpedersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Ny bakplate som burde byttes før sommeren
stianpedersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Da har jeg bestillt noen overganger til Oljetemp og oljetrykksmåler : ) Har og jort klart stolfestene til sveising, blir antaglivis jort i helgen ; ) Også er krokene og 2 festeplater til selene kommet, skal etter arbei og få hentet på posten.
stianpedersen Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Da har bøttestolene og 4 punktselene kommet om bord : D Har og fått inn platen der instrumentene skal sitte. Slenger ut en del bilder :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå