Parts24 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Har fått meg en liten prosjektbil - det er en E36 M3 som trenger litt stell. Står på et KW justerbart understell nå, men det er modent for utskifting. Er på jakt etter noe som er mer komfortabelt, men som også gir en fin look med passelig senk. Noen tips? Åpen for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Vil tro et nytt KW V1 skulle oppfylle de kravene. Hvis det oppleves som for stivt er det bare å handle citroen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hva er forskjellen på V1 og V2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 V1 er kun høyde, og v2 er høyde og hardhets justeringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 V2 har demperjustering, slik at du har muligheten til å gjøre bilen litt verre. V3 kan stille inn og ut separat, sånn at du ytterligere kan rote deg bort. Koster mye mer, og med mindre du vet hva du gjør, og hvorfor, så er det egentlig bare tull. .. og jeg har V2 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 KW bruker vel Koni, de gjorde ihvertfall det før. Hvis de da bruker de vanlige Koniene med kun justering på retur får du vanvittig dårlig komfort. Får du tak i noen som også har justering på tur får du bedre komfort enn bilen har originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 kjøper ikke coilovers for Comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Vel, jeg er ute etter komfort. Bilen skal være bruksbil og er ikke intr. i noe gocart-opplevelse. Vurderer sterkt org. dempere og fjører, men er litt redd for at den ikke blir lav nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Vanlige senkefjærer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kjørte med H&R på min første E36 M3, og var fornøyd med komforten det ga. Var nesten som original langs vanlig vei, men man kjenner selvsagt at man treffer asfaltskjøter etc. i langt større grad enn originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå