kinzo Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 I sommer fikk jeg ordna meg et vrak av en 520i uten motor og gammelt slitt interiør som ikke så ut i måneskin. når den etter mye om å men kom fram til garasjen så var den et veldig trist syn 2 dager senere fikk jeg en m50b25motor med automatkasse levert på henger, så da var det bare å begynne å bygge Interiøret var beige av farge med tre mønstra lister setene var grå med hull og flekker overalt men nå er det svarte skinn seter og svart i resten av interiøret (noe småplukk gjenstår..) Det som er blitt gjort til nå: byttet ut automatkassa med manuell. byttet bremser. byttet seter, dørtrekk, dashbord, midtkonsoll og hattehylle. byttet frontfanger. byttet bensin lokk. satt inn motor. kjøpt inn 17" M3 felger. satt på baklykter. satt inn sportsratt. Planer: sveise rust. hel lakkering. bytte ut eksosen. bytte bakfanger. bytte fjører. ( de som står på er kappa) div småplukk må jo alltids til Har desværre ingen bilder fra sånn den var når jeg fikk den, men legger ut noen bilder av sånn den står nå har bare 3 bilder, men flere bilder og mere info og oppdateringer kommer ettervert laga denne tråden i full hast.. tar gjerne imot tips, råd, spørsmål og tilbakemeldinger Bilen som den står nå. framsete. framsete
kinzo Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg funnet frem noen flere bilder De nye bremsene. et litt bedre bilde av interiøret. M3 felgene som jeg skal ha på bilen. Delebilen. Eksosen som jeg skal bruke på bilen.
kinzo Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Da har jeg endelig fått ordna meg ett sports ratt Kjøpte det brukt ifra en kompis som pelte det ut av en E36.. Det er godt brukt, så slitasjer er det selvførgelig Sydde sømmer
sveigis Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Moro med flere som skrur E34. Fint ratt du hadde skaffet deg.Den type ratt liker jeg godt. Så stå på med prosjektet ditt .
kinzo Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Har også gått over bilen veldig fort i mørket for å få en liten oversikt over rusta som må tas.. Bak skjermen på høyre side er rusta i stykker.. heldigvis er delebilen rustfri der Også er det litt rust på venstre baksjerm.. litt bobler å sånt, men ingen hull der! (takk gud for det) litt rust nederst på høyre fram skjerm.. Stygg bulk som ruster litt på venstre bakdør..
kinzo Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Moro med flere som skrur E34. Fint ratt du hadde skaffet deg.Den type ratt liker jeg godt. Så stå på med prosjektet ditt . Takk takk har leita etter det rattet i gud veit hvor lang tid nå, så er ganske fornøyd selvom det er litt slitt ja måtte jo ha E34 har latt merke til at de fleste E34 prosjektene her er oppgraderinger til sinnsyke motorer og M5, så kan bli interessant å se om noen overhode intereserer seg for en M50B25 i en 520i
kinzo Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Kanalene ser iallefall hele ut og ble positivt overaska etter en nærmere titt på innsiden av bensin lokket Neste steg blir vel å ta en titt på undersiden av bilen og under gulvteppe når sjansen byr seg Og gå litt nøyere gjennomgang i dagslys så klart
kinzo Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Tok noen bilder av interiøret som sto i bilen.. selges for en billig penge om noen er interessert
kinzo Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Har ikke fått gjort så mye i det siste, men har demontert lyktene i masse masse små deler og dytta det inn i oppvaskmaskina.. Ble blankt å fint inni der Også har jeg fått inn en ny cd spiller.. Ikke store oppdateringa, men bedre enn å la tråden dø helt ut
AHellem Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 du skal ha for pågangsmotet! håper du fikk bilen for vrakpant eller mindre! har aldri sett de setene du har i e34 o.O vet du hvilke modeller de kommer fra? følger med jeg!
kinzo Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 du skal ha for pågangsmotet! håper du fikk bilen for vrakpant eller mindre! har aldri sett de setene du har i e34 o.O vet du hvilke modeller de kommer fra? følger med jeg! ja må ha pågangsmot for å få denne ferdig! Bilen var ganske enkelt høgge klar når jeg fikk kloa i den ga faktisk vrakpant for bilen og et par tusinger xtra for å få med motoren også når du nevner det, så har jeg faktisk ikke sett noen andre med sånne seter jeg heller.. De satt i en 88 mod jeg hadde tidligere, men var satt inn i ettertid der også så hvor dem er ifra er ukjent fra min side Godt det er noen som følger med her har vert lite respons her hittil, så håper det blir fler som følger med ettervert
kinzo Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Da har jeg endelig fått rydda garasjen og fått flytta deler ned i kjelleren, så nå er det plass til å få bilen inn der Så nå skal bilen endelig strippes, sveises og pusses helt ned! oppdatering og bilder kommer når jeg har fått gjort litt
Djwik Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 den beige delebilen du har sto den på shell på svinevoll?? får jeg var å så på en beige e34 der får en godstund siden på svinevoll som så veldig lik ut som den du har
kinzo Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 den beige delebilen du har sto den på shell på svinevoll??får jeg var å så på en beige e34 der får en godstund siden på svinevoll som så veldig lik ut som den du har Den var jag å henta i vittingfoss tidlig i fjor sommer og er bare vert i daglig drift her i hortens område fram til den ble brukt som delebil til denne prosjekt bilen nå i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå