kinzo Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Dørene har originalt el heis, så må bare finne ut av hvordan jeg skal få lagt det opp i bilen men er ille nok det xD
kinzo Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Nå har jeg faen meg helt glemt denne tråden, så det er vel på tide å oppdatere litt.. Bilen står nå med mange forsellige farger og en drøss med flekker rundt om etter rustfjerning og sparkel og pussing og bytting av dører, panser og bakluke (bilder er tatt, men får ikke lagt de ut via tlf) alt av overflate rust og all den andre rusta jeg har funnet er iallefal sveist og slipt, grunna med primer og derretter sparkla over ujevnheter begynner å ta form, men bilen er flau å se på Dørene er på plass, men har ikke fått kobla brytere til el rutene enda, da jeg ikke har funnet ut hvordan.. har også fått plukka av hengerfestet, Makan til stygg sak.. Tung var den også, så greit å bli kvitt den vekta har også fått tankene over på å prøve å eu godkjenne den siden jeg fikk brev fra bt om at frista var gått ut viste faktisk ikke at den var eu godkjent når jeg fikk den i så dårlig stand xD kan bli interessant å se hva som kommer på mangel lappen når jeg så å si har bygd driten selv og motoren er hakket større enn det den er registrert med Det var vel egentlig alt for denne gang.. Skal prøve å få samla inn bilder og sånt så det kan komme en ordentlig oppdate her
AHellem Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 spent på bilder! hvis du har større motor må jo du bare få det godkjent i vognkort er ikke så mye arbeid! og du er jo godt i gang med å bygge om bilen likevel
kinzo Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Hvordan får jeg den registrert med b25 motoren? Ja er igrunn ganske godt på vei med ombygginga bilen starter og går, så hvis de skal pirke på noe så må det i værste fall være å forsterke ett eller annet Bildene kommer så fort jeg har en data tilgjengelig som jeg kan legge bildene over på
AHellem Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 eu-kontrollen ser sikkert ikke at du har byttet motor, men o du krasjer med større motor enn hva bilen er registrert er du ille ute,, kan risikere å måtte betale alle skader på motpartens bil fra egen lomme... har ikke registrert ombygging før selv, men du må vel bare ta en prat med biltilsynet og høre hva som skal til, og sende en søknad, for så å vise den når den er klar
Kristiansan'årn Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hvordan får jeg den registrert med b25 motoren? Ja er igrunn ganske godt på vei med ombygginga bilen starter og går, så hvis de skal pirke på noe så må det i værste fall være å forsterke ett eller annet Bildene kommer så fort jeg har en data tilgjengelig som jeg kan legge bildene over på Du må bytte for og Bakbremser, om det hadde vert touring hadde du bare trenkt å bytte forran. Ting er ganske så likt på 520/525 husker ikke hva mer som må byttes... Men hadde nokk vert lurest om du hadde sent inn en søknad om motor bytte og eventuelt viser delebilen du skal ta fra. Da er det lite de kan si mener jeg. Men angående likheten ja, så kan man se det på innsuget, at hver "kanal" på 2.5ler bredere enn på 2.0l... sent from a galaxy far far away...
kinzo Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Da det jeg endelig tilbake med den trege tråden min! Har vert bortreist i 4mnd så detta har liggi på is en stund Skjønner ikke hvordan jeg legger ut bilder med tlf, men bak skjermen er iallefal rustfri og jeg ble ganske fornøyd med resultatet må bare få glatta ut litt sveise merker og rustbehandlig som ikke ble helt bra så kan jeg begynne å tenke på å handle inn noe lakk og grunning <3 Er det noen som har peiling på om det blir bra å lakke med de boksene fra gs bildeler? Er original BMW lakk så har vurdert å gi det et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå