AHellem Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 custom; hva mener du med ikke plass til å ta bilder ? og den potten har jeg slått fra meg nå... umulig å finne med doble rør INN.... kjøper oem mellompotte og bakpotte på koed! denne bilen er ikke tuklet med noe under og veldig fint behandlet og i orginal stand, så jeg skal beholde den orginal er ikke mange orginale 525'er der ute! aambakk89; Skal bli FLOTT dette her takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Når man har vært E34-mann lenge nok så er det ikke plass til å stå der og ta bilder lenger, skal jeg si deg! Den potta der så jo ihvertfall skikkelig grom ut da! Og blir det for lite lyd med den fjerner du katalysatoren, da burde det bli skikkelig sekser-lyd Ellers kjøper du den minste potta du finner på Biltema og setter på doble enderør Funker det der med Biltema røra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Har fått tak i et ferrita rustfritt catback effektanlegg nå! Får det i løpet av uken! Skulle jeg brukt biltema så hadde det i såfall blitt 2stk av den minste de har... Slike duplex enderør og sånt mener jeg er jalla... Men det er forsåvidt biltema eksos og i mine øyne! Dårlig erfaring med det... Greit om det er en herjebil du ikke bryr deg om Bør vel uansett være 2 rør hele veien på denne før å oprettholde flowen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Når man har vært E34-mann lenge nok så er det ikke plass til å stå der og ta bilder lenger, skal jeg si deg! custom; hva mener du med ikke plass til å ta bilder ? Tror han mener at når man har hatt e34 lenge nok er det så mye deler at det ikke er plass nok til å få tatt bilde av dem, for hele huset er fullt Blir bedre med svart interiør Tøft med e34, skal følge med videre på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Blir bra det her, er bare å stå på nå når det begynner å gå mot sommer ..... snart har en kompis som driver med akkurat samme interiør byttet som deg Hvor fikk du slipt nøkkel, og hva kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 jeg står på i minusgrader i garasjen og jeg skal være "ferdig" til våren! kjøpte emne på koed og slipte den hos et låsmesterfirma... du må gå til de som lager systemnøkler ++ siden de har robot som sliper skulle jo lage en mini DIY på dashbordbytte jeg, men har ikke kommet så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Når man har vært E34-mann lenge nok så er det ikke plass til å stå der og ta bilder lenger, skal jeg si deg! custom; hva mener du med ikke plass til å ta bilder ? Tror han mener at når man har hatt e34 lenge nok er det så mye deler at det ikke er plass nok til å få tatt bilde av dem, for hele huset er fullt Helt korrekt Gjesterommet får man knapt åpnet døren til.. Hehe. Fullt av forskjellige interiør, gamle basskasser (ihvertfall biter av dem), MDF-biter og e34-deler generelt Blir gromt med ferrita-eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 jeg har bod og kjeller full, og halve soverommet og litt i stuen hehe har ikke plass til å få det ut av syne! står seter i yttergangen også.... e34-life.... gleder meg til å montere den eksosen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 har sett andre biltyper har dette, så jeg laget en facebook gruppe "BMW E34 Norge"! Bli medlemm alle e34 entusiaster kan bli veldig bra om vi får samlet sammen landets e34 intresserte der! del videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 da var eksosen ankommet og skal monteres i kveld! update incoming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 yoyo hello! eu godkjent bimme og god stemning! det som står for tur nå er; *småfusking på lavt turtall/tomgang (tror det er en dårlig coil) *klikk klakk lyder fra drivverk, (mest sansynlig mellomaksel oppheng) *liten elkkasje fra varmeregisteret (skal sjekke opp i i helgen, men tar gjerne imot tips! ) ellers er det kun utsende og interiør ++... nå begynner gøyen eksosen var konge! mye bedre bunndrag av den og gjevnere pådrag! bilderbilderbilder! ;;;;;; gulvet nesten ferdig behandlet,,, skal oppå dette igjen med litt asfalt/gummimatte også SÅNN! da var den klar for å kjøre ut på bukken ! Rustne oppheng t fangeren, men fortsatt solide! ET HELVETTE!! bærearm bytte nok en gang... alltid like kjekt Bremserør byttet! begge langsgående og korte bak! Fant ut dette er løsningen på bremserørfeste problemet...vipp opp sidene på klemmen, vri den, dra ut rørene, sett inn de nye og så vri og knip igjen... funker GULL! Nye eksosen! Kommer videoklipp med lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fyllte fangern fint ut den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 ganske perfekt om jeg skal si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Du er en inspirasjonskilde når det kommer til hjemmefiksing av e34 følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 slike kommentarer er en inspirasjonskilde for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå