AHellem Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 nå er mye interiør kommet inn og jeg er begynt på sparkepanelene som det skal nye focal 6,5" høyttalere i! lyktene bak er byttet, nye skilter, nye emblemer +++++ kommer snart en god update! vert litt dødt her i det siste men kommer sterkt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 da var det tid for å legge ut lit bilder av hva som har skjedd med bilen siste tiden gikk ikke å last alle i ett inlegg så kommer to,,, Dette var det som møtte meg bak det blindete luftemunstykket Varmeregisteret lakk, så byttet det i et annet brukt et... dette er det gamle! Det gamle varmeregisteret! Sommerfelgene som skal få blankpolert lippe og gunmetal-grey plastidip center Fått inn litt interiør! Byttet coiler i håp om at tomgangsproblemet skulle bedre seg! det hjalp lite,,,, Måtte borre ut en hjulbolt på siste felgen min fra delebilen til en kompis... helvettes styr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Delebilen til en kompis fikk gjennomgå når vi ikke fikk av siste hjulbolten på felgene jeg skulle ha! spepte den rundt på grusen så den knakk bremseskiver og stag før vi tok slepetauet i taket og veltet den, dro den på taket bort igjen der den stod, og kappet av fjærbeinet så jeg kunne ta det ed meg hjem for å få ut bolten rå krefter i blazeren! hun begynner å bli pen! ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Begynner å bli bra! vil også ha sånne kant felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hei, følger med her ! Har selv gått til inkjøp av en e34 nå. Er ganske strøken generellt sett, men er litt rust her og der, og noen smådetaljer som må fikses på den. God motivasjon å se på trådene dine ! Ser det er en stund siden du har oppdatert her! Du må komme med en snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 skal komme med en update nå på søndag tenkte jeg har vert travle dager! fint at du blir motivert av trådene mine! Jeg blir selv motivert av slike kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 da får jeg komme med en liten oppdatering! er mye som skal gjøres nå før vårmønstringen om 11 dager! har kjøpt inn litt deler og knask og holdt mye på med høyttalerpanelene... så har jeg fått satt sammen et midlertidig oppsett med forsterkere og sub bak, men var ikke fornøyd... skal bytte ut sub og forsterker til frontsettet! så tar nok lit tid før det er pent og låter bra i bagasjerommet det jeg satser på å få ferdig før vårmønstring er; *lakkere nederste del av fram og bakfanger sammen med kanalene svart *montere grøftelys *montere svart "m5" plate bak skilt *få sammen litt mer av interiøret *bytte støtlister på dørene noe bilder fra sist; Utskjæring av plexiglass til sparkepaneler og hull til 6,5" Her er plexi ferdig limt på panelet og lakkert bakside... det jeg ikke tenkte på var jo det at lakken kom til å løsne fra plexiglasset og henge igjen i limen... og det skjedde.... så ble en mindre pen løsning med lakk på framsiden... lite gjennomtenkt Her er litt deler som kom forrige uke! *mellomaksellager *skiltplate *skiltholdere (tviler på jeg bruker de,, ikke pen) *dynamat *gulvmatter *clips til dørlister *lakkpensler med orginallakk viktig med litt gummiforbrenning og... til slutt et bilde av bruksbilen som fikk være med på et lite biltreff her i bergen for en gangs skyld... parkerer med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Fått på svart "m5" plate bak skilt! synest det ble meget pent! har også vsket litt felger i hagen skal bli gøy å få begynt på m-contour replicaene så var det en ny sub på plass og.. en ground zero 500w rms i båndpass-kasse... er fornøyd med trøkket, men uvandt at den ikke spiller på like bredt frekvensspekter! var SÅVIDT den gikk i bagasjerommet den må stå oppned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Har du ac felger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 har 3 stykk mangler den fjerde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 den skiltholder'n til koed passet den bra til den plata mellom lyktene? har hella sin og bmwccn sin skiltholder å det passa ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 er gs-bildeler skiltholder som står på nå og den passet! synest ikke koed skiltholderen var noe fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 aha. denna til bmwccn passa ikke på den orginale hella plata hvertfall :/ hør med gs om dems passer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 da var det klart for update igjen! vårmønstringen i bergen var på kristi himmelfartsdag og i anledning det måtte jeg få litt fart på sakene med bilen har lakkert fangerene der de var skadet og lakkert bunnen av fangerene matt svart,,, i tillegg har jeg montert grøftelys og i dag monterte jeg konfilter! har også fikset litt inni, men har ikke bilder av det før det bir helt ferdig her er litt bilder fra prosessen fram til vårmønstring og noen bilder fra vårmønstringen; Ferdig lakkert! det svarte nederst på fangerene og mellom det svarte og støtlistene på bakfanger! synest det ble kanonbra! vårmønstringen sammen med en strøken 540 så var det powerfilteret sin tur! vekk med stor stygg luftfilterboks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Går absolutt ikke feil vei dette her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå