Gå til innhold

BMW E36 320I mtech Sedan. Brock B1 + M-contour II felger.

skimz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

BMW E36

320I

1992

150HK

Manuell

265.000km

mtech styling

Linselykter

50-50 senk

Brock B1 felger (Nye dekk foran, mangler bak)

10x17"

bredere felger bak

245/250-45 bak

225-45 foran

Mtech Contour II Replica (gode dekk foran, ingen bak)

225-45-17

Kliss nye Kumho piggdekk på stålfelg

Selger nå min kjære BMW siden den går varm.

Har nylig byttet vannpumpe, radiatorvifte, temp.sensor og batteri. Dette medfølger det kvitteringer på.

Klarer ikke å finne ut hvorfor den går varm, men mistenker at det er noe kompresjonsproblemer i toppen, da denne presser ut luft i kjølesystemet.

I og med at jeg kun skrur litt på hobbybasis og verken har tilgang på garasje eller verktøy i vinter velger jeg heller å selge denne til noen som kan fikse den og ta vare på den. :(

Har ingen ingående kunnskap om motor og overlater heller dette til noen som kan det.

Bilen i seg selv er kjempegod å kjøre, ligger som en drøm på veien. Starter og går, aldri hatt problemer med det, selv ned i -25.

Både Brock B1 felgene, samt M-contour kan medfølge hvis ønskelig. Disse er strøkne alle sammen! Mangler kun bakdekk på dem. På stålfelg står det helt nye Kumho pigg på alle fire hjul, kjøpt nå før vinteren satte i gang.

Legger opp noen bilder jeg tok i sommer, kommer straks nye bilder av hvordan den er i dag. Ikke så veldig mye annerledes, utenom at GT-splitterne er tatt av (sprekk i den ene).

Samt at en del av framfangeren forsvant da jeg klarte å dra av denne på en fortauskant nå i vinter.

lqsgk52f3gpjybzbewbf.jpg

v5wcwxk9a72zkmfcmw8s.jpg

17mz7gbr08qqg5eeyfuy.jpg

3e53bf08fa6hcoqg1529.jpg

6dbj6dm17f65v3gjjo3z.jpg

anaovxsw29uy6wgn3mwu.jpg

hmro96lkkdeggn9wrfwp.jpg

0oroh5cm9p8x37l0fv7f.jpg

sehi0uwmpcbwz9nk3o7m.jpg

Vet egentlig ikke helt hva jeg kan prise denne til, eller hva folk er villig til å by, både med og uten felger.

KOM MED BUD! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette jeg fikk beskjed om på verkstedet også. Der sa at de at det mest sannsynligvis bare var å skru av toppen, plane/frese den ned, så kjøre på en ny pakning og voila. Problem solved.

Men som sagt, jeg har ingen inngående kunnskap om motor, og prisen for å få gjort dette på verksted er mer enn jeg vil legge i bilen akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EU er ikke OK. Denne var sist inne i slutten av 2011, der fikk den kun beskjed om at det måtte byttes klosser. Dette ble gjort i høst, men bilen har ikke vært inne til kontroll etter det enda.

Vi kan jo starte på en pris. Bilen blir ikke solgt for mindre enn 15k. Dette UTEN Brock felgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...