skimz Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei BMW E36 320I 1992 150HK Manuell 265.000km mtech styling Linselykter 50-50 senk Brock B1 felger (Nye dekk foran, mangler bak) 10x17" bredere felger bak 245/250-45 bak 225-45 foran Mtech Contour II Replica (gode dekk foran, ingen bak) 225-45-17 Kliss nye Kumho piggdekk på stålfelg Selger nå min kjære BMW siden den går varm. Har nylig byttet vannpumpe, radiatorvifte, temp.sensor og batteri. Dette medfølger det kvitteringer på. Klarer ikke å finne ut hvorfor den går varm, men mistenker at det er noe kompresjonsproblemer i toppen, da denne presser ut luft i kjølesystemet. I og med at jeg kun skrur litt på hobbybasis og verken har tilgang på garasje eller verktøy i vinter velger jeg heller å selge denne til noen som kan fikse den og ta vare på den. Har ingen ingående kunnskap om motor og overlater heller dette til noen som kan det. Bilen i seg selv er kjempegod å kjøre, ligger som en drøm på veien. Starter og går, aldri hatt problemer med det, selv ned i -25. Både Brock B1 felgene, samt M-contour kan medfølge hvis ønskelig. Disse er strøkne alle sammen! Mangler kun bakdekk på dem. På stålfelg står det helt nye Kumho pigg på alle fire hjul, kjøpt nå før vinteren satte i gang. Legger opp noen bilder jeg tok i sommer, kommer straks nye bilder av hvordan den er i dag. Ikke så veldig mye annerledes, utenom at GT-splitterne er tatt av (sprekk i den ene). Samt at en del av framfangeren forsvant da jeg klarte å dra av denne på en fortauskant nå i vinter. Vet egentlig ikke helt hva jeg kan prise denne til, eller hva folk er villig til å by, både med og uten felger. KOM MED BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Holder forresten til på Hadeland. Times tid Nord for Oslo. Bilen er ikke kjørbar da den går varm desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Pris med eller uten felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Kom med bud! Har egentlig ingen ide om hva jeg kan ta for den. Verken med eller uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 5000 uten felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 hvorfor går den seg varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Klarer ikke å finne ut hvorfor den går varm, men mistenker at det er noe kompresjonsproblemer i toppen, da denne presser ut luft i kjølesystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Dette jeg fikk beskjed om på verkstedet også. Der sa at de at det mest sannsynligvis bare var å skru av toppen, plane/frese den ned, så kjøre på en ny pakning og voila. Problem solved. Men som sagt, jeg har ingen inngående kunnskap om motor, og prisen for å få gjort dette på verksted er mer enn jeg vil legge i bilen akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Pris du tenker deg? Andre problemer enn at den går seg varm? EU ok? (Sorry hvis du har svart på dette før og jeg har greid å overse dette ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Kom med en pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 EU er ikke OK. Denne var sist inne i slutten av 2011, der fikk den kun beskjed om at det måtte byttes klosser. Dette ble gjort i høst, men bilen har ikke vært inne til kontroll etter det enda. Vi kan jo starte på en pris. Bilen blir ikke solgt for mindre enn 15k. Dette UTEN Brock felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Tror kanskje det ble litt mye for en bil som man ikke er sikker på hva som er feilen/mangelen, ei heller eu ok. Men KANSKJE når lett-mc'en blir satt sammen igjen og solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Bytte intresant? Send gjerne pm om det skulle vert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Kan evt. ta 18-19" sommerfelger til Audi a6 B4 felger innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå