tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 3.698,- er veil. Pris hos dynabel (som også står for importen) på det BMW-Settet. Forresten er 3515 prisa feil hos autodesign da den er en tusenlapp dyrere enn 3518 den skulle samsvart med Judys sin pris. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 sier bare at jeg fikk pris på 1899 fra dynabel ink mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 men orker ikke å diskutere dette folk har forskjellig meninger jeg liker ikke autodesign men det gjør tbardalen. mens jeg liker dynabell og ice audio folk er forkjellige å det er jeg glad for men jeg respekterer at du liker autodesign.. ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Det som er festlig er at autodesign og dynabel er mer sammensveiset en du tør håpe på, men nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Eneste er at de er litt dyrere Dyrere enn? Og på hva? Ubegrunnede utspill er jo så matnyttig Sjekka opp priser der da jeg ble anbefalt autodesign også. F.eks en digital design 3515 koster 7798 der og den koster 6298 hos judysbilstereo. Grunnen til at listeprisen er høyere hos autodesign er fordi Jokke enda ikke har oppdatert prisene. De prisene som står hos dynabel.no er de som gjelder. Dessuten, på subwooferne til DD er det priser på elementer som er supercharged, prisene hos Judy's er uten supercharged alternativet. Men, han er vel mer opptatt av å drive med kundeservice, og det er bra. De som handler hos han vet uansett stort sett hva komponentene koster.. Prisen på dynaBel sin side er den riktige.. Det har kommet en prisendring som jeg har glemt å legge inn.. Det vli være det samme pristillegget for "custom" uansett hvor du bestiller.Send meg en melding her: www.autodesign.no/contact så fikser jeg en pakke på det du ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå