ChristerM Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Har hittil denne vinteren hadde rimelig store utfordringer med at tanklokket fryser fast. Ser ut til at låsepinnen fryser fast, og dette er rimelig frustrerende når det er lite bensin igjen og jeg faktisk må finne en selvvask for å tine opp lokket. Er det noe mulighet for å smøre denne på et eller annet vis?
Kattlikzm Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Sørg for å tørke godt rundt bensinlokket etter hver vask. En annen løsning er å kjøre inn på et varmt sted (parkeringshus) etter hver vask og la den tørke godt der! Har selv opplevd dette. Måtte inn på bensinstasjonen for å hente varmt vann:P Funket bra, men glemte å tørke vannrestene. Fikk samme problemet dagen etter haha.
Reef89 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 På min er det en slags pakning rundt låsepinnen, kan vel dra av den litt og smørre inni med låsespray eller noe. Fryst på meg også, men da har jeg bare låst bilen og opp igjen ved knappen inni, da kommer den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå