Jens Harald Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 jeg har en e46, 99-mod, Buisness cd stereo, den har ikke cd-veksler, og den har heller ikke "mode" knappen på stereoen, kun "SCAN/CD" knapp. Jeg vet det er utrolig mange innlegg og DIYer om dette, men har ikke funnet noen som ga meg det svaret jeg trengte. Har jeg i det hele tatt noen utgang til cd-veksler på min buisness stereo? OG HVA trenger jeg for å få aux utgang til den??? send gjerne link til produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Harald Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 kan jeg kjøpe noe av dette fra koed? og det som er til ipod, har det aux også? koed kode: www17212 www8632 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Bruker denne på min e46, direkte på orginalspilleren. http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-Serie ... 337eb59454 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Den fungerer ikke på trådstarter sin spiller. Til trådstarter: Dette er tatt opp en million trilliard ganger, så om du ikke har funnet noe, er det ganske imponerende. Det er til og med en egen tråd her inne som omhandler dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå