Kvasi Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Kjøpte en E46 150hk for noen dager siden som ikke går som den skal. Tok diagnose og fikk feilkoder på lmm, kamsensor og ventilen som styrer vakum til turboen. Har bytta den ventilen og nå går den som den skal av og til. Når den ikke gjør det går den seriøst dårlig, men hvis jeg gir gass, slipper litt og gir på igjen drar den som den skal. Forslag og ideer?
tommyheimberg Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Er den sånn att den begynner å få ladetrykk og drar greit og plutselig bare slepper den helt og virker som de blir sugediesel, dama sin er sånn og har bytta en hel drøss med deler lmm vakumstyringa til wg osvosv..
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Drar helt greit på lavt turtall, til 1800rpm kanskje, og så forventer man at det skal skje mer men holder jeg pedalen i bunn kan det best sammenlignes med at antispinn er innkoblet. Sirup.. Hvis jeg da slipper gassen og gir på igjen kommer den og koster avgårde, og hvis jeg fortsatt holder den i bunn "slipper" den når jeg passerer 3000rpm og går som den skal. I følge mekanikeren, på BMW-sjappa her, skal ikke kamsensoren gjøre dette og blir det feil på den skal man ikke få start engang.
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Sjekket vakumslanger? Ja, de jeg kommer til uten å ta av innsuget. Skal bytte glødeplugger og ditche noen flaps til uka så da bytter jeg ut alle vakumslangene men så langt tror jeg ikke de er synderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå