Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en E46 150hk for noen dager siden som ikke går som den skal. Tok diagnose og fikk feilkoder på lmm, kamsensor og ventilen som styrer vakum til turboen.

Har bytta den ventilen og nå går den som den skal av og til. Når den ikke gjør det går den seriøst dårlig, men hvis jeg gir gass, slipper litt og gir på igjen drar den som den skal.

Forslag og ideer?

• 2 weeks later...
Skrevet

Er den sånn att den begynner å få ladetrykk og drar greit og plutselig bare slepper den helt og virker som de blir sugediesel, dama sin er sånn og har bytta en hel drøss med deler lmm vakumstyringa til wg osvosv..

Skrevet

Drar helt greit på lavt turtall, til 1800rpm kanskje, og så forventer man at det skal skje mer men holder jeg pedalen i bunn kan det best sammenlignes med at antispinn er innkoblet. Sirup..

Hvis jeg da slipper gassen og gir på igjen kommer den og koster avgårde, og hvis jeg fortsatt holder den i bunn "slipper" den når jeg passerer 3000rpm og går som den skal.

I følge mekanikeren, på BMW-sjappa her, skal ikke kamsensoren gjøre dette og blir det feil på den skal man ikke få start engang.

Skrevet
Sjekket vakumslanger?

Ja, de jeg kommer til uten å ta av innsuget.

Skal bytte glødeplugger og ditche noen flaps til uka så da bytter jeg ut alle vakumslangene men så langt tror jeg ikke de er synderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...