DanskenBryne Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Noen som vet noe om GS Bildele som man bør vite om man vil handle felge der f.eks? Mvh Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Gs er et velrespektert selskap. Hvor mye de sender utenlands vet jeg ikke, men de ordner det vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Har bare gode erfaringer med GS, ikke alltid de rimeligste, men alltid god service og de fikser det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanskenBryne Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Jeg bor på Bryne så har ikke langt til Sirevåg, men jeg har hørt en del om at de felge de selger er dårlig kvalitet men igen så har jeg ingen kendskab til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Kommer helt an på hvor mye penger du legger i felgene du kjøper, de har mye forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanskenBryne Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 tenkte på disse - http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... 152328.jpg små 17.000 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Folk har vel vært litt plaget med flassing av klarlakk på de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Trodde det gjalt de fleste felgtypene jeg ? En stund ihvertfall. Jeg har opplevd det 3 ganger, tre forskjellige sett. Har dog fått nye felger hver gang. Kan vel egentlig ikke klage, er billige "dritt" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanskenBryne Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 jo jo men hellere gi lite for de å skifte litt oftere ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Man får som regel hva man betaler for, men det som var leit for min del var at de slo seg vrange når lakken datt av bakfelgene etter 1 måned på veien, mente jeg hadde spylt lakken av (???), vi ble enige til slutt men ikke uten krangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Er vell klarlakk flassing som er mest kjent på felgene deres. Har hatt flere felgsett fra di tidligere, aldri hatt noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Dumt å kjøpe felger nå til 17 000 som pleier å koste 9 000 på kampanjen som er halve året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanskenBryne Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Disse koster normalt 33.000 då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Dumt å kjøpe felger nå til 17 000 som pleier å koste 9 000 på kampanjen som er halve året Føler de priser seg langt opp for så å legge ut produktene å kampanje jeg? Også sier de at kampanjen snart er over, men den forsetter etter "fristen" for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Kan jo forsåvidt stikke til et lakkverksted å få lagt på et strøk eller to ekstra klarlakk før man begynner å bruke dem, da er jo flassingen løst. Skulle ikke koste mange tusenlappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå