Gå til innhold

Noen som har info om denne

///M85
 Share

Anbefalte innlegg

Er enig med dere ja.

Dro uansett idag for å ta en titt på den siden jeg jobber i nærområdet.

Den sto ute i det drittværet med masse snø.

Selgern kjørte den inn i butikken, fikk sett mye rart på den.

Den hadde ac schnitzer sidespeil, selger sa at det var schnitzer fremskjermer, effektanlegg av ukjent merke, selger mente det var eisenmann men det var det ikke, rust og bobler i lakken i begge skjermene foran, bak og under dørene, rust ved frontlykt foran, selger sa at det var bestilt time for fjerning av all rust og lakkering, panseret hadde ikke bmw emblem, ikke originale sideskjørt men av ukjent merke i glassfiber (STYGGE) noen jekke propper under bilen manglet, motorrommet var skikkelig pen og rent, mest sannsynligvis vasket nå nylig grundig, de hadde egen verksted og vaskeopplegg på stedet, titter man ovenifra i motorommet så er det mye svetting og olje nede, han tok en liten sladd med litt turtall med kald motor i -7grader, fikk ikke heist opp bilen på bukk fordi det manglet propper og de klarte ikke å få den opp, interiøret var dønn strøken, hadde en voldsom deilig v8er lyd, selger hadde en tjukk perm med massssssse kvitteringer, jeg tok en titt på de og i ca de siste 2 årene har det vært påkost på ca 56.000kr, bla, LMM-begge to, 4stk o2 sensorer, klosser skiver foran bak, tps, sensor, crankshaft sensor, storservice engang på slutten av 2012, jeg orket ikke å bla i alt, det var masse kvitteringer.

Noe mer gadd vi ikke å sjekke og ønsket heller ikke å prøvekjøre.

Bilen er ikke verdt den prisen, selger gir også 3mnd 3000km garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det blått lys i instrumenter osv på denne? Da er den isåfall opprinnelig svensk og ble tatt inn til norge for 4-5år siden.

Den var veldig strøken, gikk godt og var i god stand den gang ihvertfall, med ferrita eksos.

La ikke merke til det, men selger sa den kom til Norge i 2007, spurte ikke fra hvor, men forrige eier bodde i tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe og tror at du får en bedre m5 ved å importere fra tyskland. Sikkert billigere og lavere KM.

Nå skal det nå også nevnes at triksing med kilometerstand på bruktbiler er en del vanligere i Tyskland enn her til lands. Men til gjengjeld er nok en tysk bil bedre holdt iht f.eks. hvor ofte servicene er tatt og av hvem, så hver kilometer er muligens "mindre verdt" (kom ikke på en bedre måte å si det på) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe og tror at du får en bedre m5 ved å importere fra tyskland. Sikkert billigere og lavere KM.

Nå skal det nå også nevnes at triksing med kilometerstand på bruktbiler er en del vanligere i Tyskland enn her til lands. Men til gjengjeld er nok en tysk bil bedre holdt iht f.eks. hvor ofte servicene er tatt og av hvem, så hver kilometer er muligens "mindre verdt" (kom ikke på en bedre måte å si det på) :)

Stemmer det, MEN så finnes det biler som ikke er trikset med, og har du grei nok kunnskap kan du også sjekke om det har blitt trikset med? (setter spm tegn for jeg er litt usikker på det siste utsagnet, for det kan være at det finnes en måte å skjule det helt på, ikke vet jeg)

Men de har gått på ikke saltede veier, service av tyskerne der nede osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tyskland så er de ramme på å salte, iallfall i byene så det har ikke noe å si kontra Norsk bil. Men tyske kilometer legger igjen mindre slitasje på bilen, tyskerne kjører lengere distanser når de er ute i bil i forhold til all småkjøringa her i Norge. Motorene har gått på mer gunstig turtall og bedre veier som gir mindre slitasje på understell, også er det forbudt med piggdekk som igjen gjøre at bilene ikke her helt igjenngrodde under av støv og asfalt slik som i Norge.

Piggdekk er noe faenskap, ødelegger veiene, støver ned andres biler og gir plagsom luft i byer :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og så må du ikke glemme at det er jo 1 eiers gammel dame i 80 årene som har hatt den, om du henter en fra tyskland

Den historien går igjen i alle som henter\selger biler fra tyskland. kan ikke annet en å le, Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og så må du ikke glemme at det er jo 1 eiers gammel dame i 80 årene som har hatt den, om du henter en fra tyskland

Den historien går igjen i alle som henter\selger biler fra tyskland. kan ikke annet en å le, Haha

haha, har faktisk hørte den et par ganger ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...så lenge det kan dokumenteres så er det ikke noe i veien med de påstandene der :) Men ja, det er mye eldre damer og menn født f eks på 1920 tallet som har råe biler i Tyskland 8):wink: Merkelige greier det det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...