Gå til innhold

Azeton`s 525DAT

Azeton
 Share

Anbefalte innlegg

Lyst til å sende meg link til led tåkelyspærene du bestilte? trenger jo 2 sett så jeg får hvitt lys i tåkelysene på begge bilene snart ;)

Dette er lysene du skal kjøpe deg Tzunami: http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649

Var ute en tur med Renè (Reef89) igår og han har disse på E60'en, og jeg har til gode å se noe som lyser så hvitt som disse!

Ser at det er utsolgt, men det kommer vel inn fortløpende hos selger.

25w til venstre og 7,5w (som jeg har) til høyre. Lyser veldig mye hviterere enn hva 7,5w'ene gjør! :)

jtx3n1wdlv7xkg6ifcco.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har de på min, er ikke så veldig imponert, men har dårlig grøftelys da, kromen inni har løsnet litt :P Men rene glass ellers. De flimrer konstant på min, men var vist bare å kode vekk pæresjekken i grøftelys eller noe... :-k

Flott bil forresten :) Ble mye bedre med hvite ringer og hvite grøftelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :)

Trenger å trenger. Jeg kjører uten nå liksom, men begynner å bli passe gal av feilmeldinger.

Bakdelen med canbus-kabelen er at den blir så ufattelig varm, så man må pakke den inn i eksosbandasje, hvis ikke smelter den hull i frontfangeren. Enten blir den for varm, eller så ruster festene på den. Så det er bare å handle seg en god del canbus-kabler når du først kjøper!

Er mangen som sliter(deriblant meg) med flimring i LED lysene, og en del snakk om at man kan kode vekk pæresjekk så forsvinner dette. Dette er ingen problem hvis man har canbus kabel vel og merke.

Kan man forøvrig kode vekk kun pæresjekk i grøftelys? Eller koder man vekk alt når man koder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt kurs i koding hos deg azeton :P

så man trenger ikke canbus om man koder bort da? det vil vel ikke blafre da heller?

Skal kode bort pæresjekk på AE også, for på m5'n kan jeg skru av alt av lys, og da blinker AE annenhver gang. Samme gjorde led tåkelys når jeg ikke brukte de, på 523'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...