ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Lyst til å sende meg link til led tåkelyspærene du bestilte? trenger jo 2 sett så jeg får hvitt lys i tåkelysene på begge bilene snart Dette er lysene du skal kjøpe deg Tzunami: http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649 Var ute en tur med Renè (Reef89) igår og han har disse på E60'en, og jeg har til gode å se noe som lyser så hvitt som disse! Ser at det er utsolgt, men det kommer vel inn fortløpende hos selger. 25w til venstre og 7,5w (som jeg har) til høyre. Lyser veldig mye hviterere enn hva 7,5w'ene gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Takker christer! om reef sier det, så hører jeg på det edit: trenger jeg canbus-kabelen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har de på min, er ikke så veldig imponert, men har dårlig grøftelys da, kromen inni har løsnet litt Men rene glass ellers. De flimrer konstant på min, men var vist bare å kode vekk pæresjekken i grøftelys eller noe... Flott bil forresten Ble mye bedre med hvite ringer og hvite grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jepp! Trenger å trenger. Jeg kjører uten nå liksom, men begynner å bli passe gal av feilmeldinger. Bakdelen med canbus-kabelen er at den blir så ufattelig varm, så man må pakke den inn i eksosbandasje, hvis ikke smelter den hull i frontfangeren. Enten blir den for varm, eller så ruster festene på den. Så det er bare å handle seg en god del canbus-kabler når du først kjøper! Er mangen som sliter(deriblant meg) med flimring i LED lysene, og en del snakk om at man kan kode vekk pæresjekk så forsvinner dette. Dette er ingen problem hvis man har canbus kabel vel og merke. Kan man forøvrig kode vekk kun pæresjekk i grøftelys? Eller koder man vekk alt når man koder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg får Feilmelding på min bil etter at jeg monterte Ledparklys. Gå løs med NCS Expert for og se om det blir borte. Man koder kun bort tåkelysene. Det ser VELDIG mye bedre ut med hvite tåkelys og AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Skulle hatt kurs i koding hos deg azeton så man trenger ikke canbus om man koder bort da? det vil vel ikke blafre da heller? Skal kode bort pæresjekk på AE også, for på m5'n kan jeg skru av alt av lys, og da blinker AE annenhver gang. Samme gjorde led tåkelys når jeg ikke brukte de, på 523'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Bytt til Mtec pærer i AE så slipper du at det blinker når du skrur av alt av lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Trenger jo nye til m5'n siden jeg flyttet de hvite over på touringen så hvordan lyser de iforhold? Mye kraftigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Sammenligner du pærene som GS selger(3w?) og Mtec så syntes jeg ikke forskjellen var så ufattelig stor at det gjorde noe, men litt var det. Det beste av det hele var at blinkingen hvert 3. sekund er vekke når lysene er av og tenning er på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hos meg blinker det ikke i AE, men var en haug av rare ting som ble koblet på bak Selve pærene før det ble koblet til kontakten i bilen. Tzunami, det kan jeg svare deg på når jeg tester på min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da kodet jeg bort pæresjekken. Så ingen feil på tåkelys lengere. Tok skiltlysene samtidig siden jeg har små planer om led der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Snadder ingen flimmer i tåkelysene heller? dette liker jeg! Da blir det nok 2 sett med led ae og tåke snart, og litt koding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg fikk kodet vekk feilmelding i AE i dag også, men det flimrer fortsatt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg fikk kodet vekk feilmelding i AE i dag også, men det flimrer fortsatt ! Hva endret du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 når skal du kose-kode og slette feilmld på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå