Gå til innhold

Min Tanzanittblå F31 320i

Share

Anbefalte innlegg

kan jeg spørre hvordan du gjorde d? lastet du ned filen på data og la den over på en minnebrikke som du satte i usb-porten på bilen?

Ja, gjør følgende:

- Tast inn siste 7 siffer i chassisnummer på siden til BMW

- Last ned fil til PC/Mac

- Kopier fil til minnebrikke

- Sett minnebrikken i USB tilkopling under armlene i bilen

- Start bil, men ikke kjør

- Velg innstillinger og oppdatering i iDrive

- Følg anvisninger på iDrive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Hei, flott bil! Ser ut som en fantastisk farge spesielt på solfylte dager. Noen som vet litt mer om denne "Individual" fargen? Den koster vel ca. 12k mer enn vanlig metallic, er det kun fordi BMW har plukket ut noen farger de kaller "Individual" eller er det en mer kostbar prosess å lakkere denne fargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du hentet bilen i tyskland ducatiboy? Så nicket ditt nevnte noe om det på et annet forum for et års tid siden.. :-)

Hadde tenkt å hente bil på fabrikken, men fordi bilen ikke kunne leveres før i desember ble ikke dette mulig. BMW tilbyr ikke henting om vinteren, mulig fordi bilene leveres med vinterdekk?

Skal sjekke med en kompis om muligheter for å få vasket og polert bilen på jobben hans i påska. Blir godt å få vasket den skikkelig, har kun tatt børstefri maskinvask i det siste.

I såfall håper jeg på fint vær og muligheter for å tatt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke fått håndvasket og polert bilen. Men fikk tatt en børsteløs maskinvask og tok et par bilder som viser fargen bedre enn på bildene jeg har lagt ut før:

q4ofepq787fhjh47zamr_thumb.jpg

Tok et bilde hvor jeg har tatt utsnitt av bakenden. Som dere ser er det veldig mange "metallflak" i fargen, BMW bruker noe som heter "Xirallic" i mange av individual fargene.

sbmh1t663c2iuklqhu7x_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen ser utrolig bra ut, vurderer seriøst denne på en ny F30 jeg har fått tilbud på :-)

Er det 18" M felgene du har på vinterhjul?

Ja, det er 18" M felgene på Nokian vinterdekk.

Du kommer ikke til å angre på fargen for å si det sånn. Bestilte fargen usett, og den er enda finere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...