ducatiboy72 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 kan jeg spørre hvordan du gjorde d? lastet du ned filen på data og la den over på en minnebrikke som du satte i usb-porten på bilen? Ja, gjør følgende: - Tast inn siste 7 siffer i chassisnummer på siden til BMW - Last ned fil til PC/Mac - Kopier fil til minnebrikke - Sett minnebrikken i USB tilkopling under armlene i bilen - Start bil, men ikke kjør - Velg innstillinger og oppdatering i iDrive - Følg anvisninger på iDrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Deilig hvor lett ny teknologi egentlig kan gjøre ting, og ikke minst at det fungerer som det skal. Fint å slippe å måtte kjøre bilen til en forhandler for å gjøre slike små inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hadde hvert artig vist du fikk tatt noen kvalitetsbilder av bilen din som viste fargen litt bedre. En såpass feit vogn fortjener det syns jeg:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Hadde hvert artig vist du fikk tatt noen kvalitetsbilder av bilen din som viste fargen litt bedre. En såpass feit vogn fortjener det syns jeg:)) Skal få tatt bilder, men med det været som er meldt fremover blir det neppe før neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Fikk du hentet bilen i tyskland ducatiboy? Så nicket ditt nevnte noe om det på et annet forum for et års tid siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hei, flott bil! Ser ut som en fantastisk farge spesielt på solfylte dager. Noen som vet litt mer om denne "Individual" fargen? Den koster vel ca. 12k mer enn vanlig metallic, er det kun fordi BMW har plukket ut noen farger de kaller "Individual" eller er det en mer kostbar prosess å lakkere denne fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Jeg har forstått det sånn at det er en mer kostbar lakk. Den består av mange flere lag/nyanser. Noe som også gjør det vanskelig å fikse små skraper og lignende hos andre lakkeringsverksteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Fikk du hentet bilen i tyskland ducatiboy? Så nicket ditt nevnte noe om det på et annet forum for et års tid siden.. Hadde tenkt å hente bil på fabrikken, men fordi bilen ikke kunne leveres før i desember ble ikke dette mulig. BMW tilbyr ikke henting om vinteren, mulig fordi bilene leveres med vinterdekk? Skal sjekke med en kompis om muligheter for å få vasket og polert bilen på jobben hans i påska. Blir godt å få vasket den skikkelig, har kun tatt børstefri maskinvask i det siste. I såfall håper jeg på fint vær og muligheter for å tatt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ifølge Strandveien Auto så er individual dyrere fordi bilene ikke lakkeres på den vanlige fabrikken, men tas ut av produksjonslinja og lakkeres et annet sted. Om det stemmer vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Har dessverre ikke fått håndvasket og polert bilen. Men fikk tatt en børsteløs maskinvask og tok et par bilder som viser fargen bedre enn på bildene jeg har lagt ut før: Tok et bilde hvor jeg har tatt utsnitt av bakenden. Som dere ser er det veldig mange "metallflak" i fargen, BMW bruker noe som heter "Xirallic" i mange av individual fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Fargen ser utrolig bra ut, vurderer seriøst denne på en ny F30 jeg har fått tilbud på Er det 18" M felgene du har på vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Fargen ser utrolig bra ut, vurderer seriøst denne på en ny F30 jeg har fått tilbud på Er det 18" M felgene du har på vinterhjul? Ja, det er 18" M felgene på Nokian vinterdekk. Du kommer ikke til å angre på fargen for å si det sånn. Bestilte fargen usett, og den er enda finere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Fin farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Har hatt bilen inne hos forhandler og fått fikset følgende: - regnsensor var for lite følsom - vindstøy på passasjerside (forskjermen sto skjevt eller noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå