MartinBratteberg Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hei! Etter å ha solgt min forrige bil som delebil, trengte jeg en ny! Tok ikke lang tid før jeg bestemte meg for å kjøpe bilen til en kompiss som var til salgs. Bilen kjøpte jeg i August 2012! Litt info om bilen: Den har sort skinn, el-vinduer, varmeseter (som ikke funker.. knappene lyser, men sete blir ikke varmt, muligens ettermonterte stoler uten varmeseter, men er det andre ideér om hvorfor de ikke funker?), el-takluke, liten kjørekomputer, osv! Klarte å kræsje i en kompiss i høstferien som var min feil... Alle skadene er så å si fikset (alt jeg vet om med andre ord) Bilen er for øyeblikket ikke godkjendt, men venter på deler og skal fikse feilene så snart som mulig Planer/ting som er gjort: Justerbart senkesett (X) Kjøpe noen fete felger (X) Fjerne spoileren (X) Bytte til orange blinklys (lage US-look) (X) - M-diffuser (X) Lippe til M-fanger (X) Sote frontlyktene (X) Netting i M-fanger ( ) Håper på tilbakemeldinger på hva jeg gjør og tips! Klar for både ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Rett etter kræsjet... Etter jeg hadde byttet delene (ser slik ut nå) Kjøpte frontblinkers og baklykter med orange-blinklys. Desverre så visste ikke selger forskjell på sedan og coupe, så han sendte sedan frontblinkers.. Men kommer til å bli ca slik. (skiltet er slik etter kræsj, har ikke kjøpt nytt enda siden bilen ikke er godkjendt) Og her er nye felgene jeg fikk igår, GS Hyper track. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Bra utgangspunkt blir nok bra med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Takker Gler meg til å montere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Er det sort senter nå? Kontra mørkegrått som det var før..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Er det sort senter nå? Kontra mørkegrått som det var før..? Bildet lyger en hel del! Senteret er grått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Kan bli bra dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Er det sort senter nå? Kontra mørkegrått som det var før..? Bildet lyger en hel del! Senteret er grått:) Er som Eystein sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Kan bli bra dette her! Håper på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har ikke vert på data i det siste, så har ikke fått skrevet innlegg.. Fikk faktisk ny data i posten idag, så får oppdatert når jeg vil fra nå av, hehe Har fått noen pakker også i det siste! Diffuseren har komt! Så kom pakken fra koed. Indre-og-ytre-endeledd, blinklys sider, lippe til m-fanger og skruer! Var desverre nyansefeil på blinklysa, så venter på at folk på lageret i Danmark skal finne et som matcher Og til slutt kom de nye frontblinkerne og pæreholdere til baklyktene! (En fyr visste tydeligvis ikke forskjell på sedan og coupe blinklys så jeg fikk sedan frontblinkere først (de som er på bilde lenger oppe) og hadde helder ikke sendt pæreholdere som han sa han skulle....) Så imorgen får jeg begynde me å bytte endeledd og får se om jeg rekker å kike på brekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Fikk lyktefilmen idag! Nå skal jeg straks ut å fjerne dørhandtak på førersiden på min brors bil, siden mitt er knokke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Skaffet nytt dørhåndtak idag siden mitt er knokket. Hadde dårlig tid, så bare kappet fra delebilen til bror min, hah Begyndte også på endeleddet, men må ta igjen en dag jeg har bedre tid pga mangel på plass og verktøy, så det må planlegges litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Har ikke skrevet på en ganske lang stund nå. Men bilen har vert på skolen der en kompis har skrudd endel på den. Bilen er snart klar for eu, eneste som gjenstår er å bytte bærearm og foring på ene siden bak, sveise ett rusthål og tette en oljelekasje i motor. Liten update på utseende med. Oransje blinklys forran og på siden. Fått på oransje blinklys på bak, og fått revet ta spoileren. Også fått prøvemontert m3-diffuseren, passet bra, mangler bare lakk. Oppdaterer så snart noe skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Vet ikke hvor jeg skal begynde! er alt for lenge siden sist... Har hatt så mye å gjøre, og relativt lite tid til bilen, men har fått gjort det meste nå, godkjenning på mandag (eeeendelig) og godkjenning av senkesett på tirsdag.. får se hvordan det går, forhåpentligvis er det noe som går min vei, for en gangs skyld! Update: Har byttet skiltlys, til venstre er det gamle og høgre nye. Var ikke som forventet, men funker isåfall inntil videre. Emblemet fremme var ødelagt, så hadde noen slike liggende og byttet til disse (sikker på det er mange som er uenige i dette, hah) Slik såg grøftelyse ut, helt ødelagt inni, var så å si likt på hin siden Her er de nye grøftelysene, ser vesentlig bedre ut! (Har også fått nytt skilt etter kræsjen..) Lakket M3 speilene fort og gale, ble helt ok. Meeen (se neste bilde....) Speilene var fra min brors gamle sedan, tenkte ikke stort over det, festet er feil og de er 1cm for høye osv.. Får se om jeg får fikset det på en måte inntil videre, vil vertfall se bedre ut en ett speil med knekt deksel (forhåpentligvis) Eksosen har jeg også fikset på. På røret til venstre ser man hvor skittent det var, helt svart. Skrubbet som en helt og vasket med WD-40, ble ganske bra etter min mening! Har også flyttet festet og hevet eksosen så den ikke henger rett over bakken, og fått skrudd fast diffusoren. Så har jeg fått meg spiller med skjerm, gler meg til å få bruke den. Er en Pioneer AVH-X7500BT for de som måtte lure. Ser frem til kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Blir bare bedre og bedre Martin! Er veldig spent på hvordan det går på BT! Du får holde meg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå