Julian Sommer Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Lurer veldig på hvilke striper det er på siden av min E30, og hvilken frontleppe dette er? Bilen ble også levert med M3 ratt, i tilfelle dette er en spesiell utgave av noe slag (jubileum eller lignende). Vil tro alt dette har sittet der siden bilen var ny, da det er en "en-eiers" bil. Spør her for å få spurt de som ikke følger med i tråden min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Har prøvd å letet litt men kan ikke finne noen som er bygd med en hvit stripe. Det første som slo meg med frontleppa var at den lignet litt på e28 leppa men fant ut at den heter VVFL-leppe. tror dette var en spesiell & litt mere sjelden utgave av e30, tror kanskje de bare ble produsert som 85 modell, er ikke helt sikker. Men den stripa er muligens fikset på senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Stripen er ekstrautstyr, leppen er original pre-85 mener jeg. Ser ut som et pent og originalt eksemplar, håper du tar vare på denne! Husk også at kjøring med nærlys og tåkelys er forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Stripen er ekstrautstyr, leppen er original pre-85 mener jeg. Ser ut som et pent og originalt eksemplar, håper du tar vare på denne!Husk også at kjøring med nærlys og tåkelys er forbudt. jaja, jeg var inne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Ikke m3 ratt, men mtech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Jeg hadde også en en eiers pre-face med disse stripene, kombinert med arctic blau lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Husk også at kjøring med nærlys og tåkelys er forbudt. det er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Ha den samme leppa på min bil jeg også. Den er ikke spesiell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Alle E30 fra `83 til `85 har denne leppa originalt. Frontplate og plastleppe kom med endring i `85 -`86 en gang, og varte til faceliften kom i sept `87. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Tusen takk for god info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå