M-tech02 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har siden jul vært plaget med at bilen ikke vil starte når det er ca 10minus grader eller kaldere ute. filer en stund så begynner den å hoste, men vil ikke starte. har ikke vært plaget med dette før. byttet glødepluggene her i høst og har nettopp byttet batteriet. noen som har noe tips til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Gløde reelet ?? Er mange som har byttet det og vips så starter den Min var tungstarta til jeg bytta glødeplugger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hm tja har tenkt tanken. går det ann å måle gløde releet? eller må jeg bare bytte det å se om det ble bedre? glødepluggene er jo ikke ett halvt år gamle enda så syns det er rart om det skulle være de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Etter hva mitt verksted sier kan de ikke måle feil på relèet. Bare å bytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Er vel et lukka reele ,så om du åpner det så er det vel ødelagt Evt lån av en du kjenner med lik bil ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hm ja er jo mulig. er det da noen som vet om releet fra preface passer? er jo ikke en commonrail diesel, mens min facelift er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Prøvd enkle ting som bytte av dieselfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 diesel filter ble byttet samtidig som glødeplugger. samt veivhusventilasjons filter og luft filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Enkleste måte å teste relé på må da være å måle spenning på glødepluggenne under gløde perioden... Får de 12v så må da releet være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå