BMWbørge Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Etter noen mnd med fersk bimmer så ser jeg norskefenomenet på panseret.... steinsprut!!! har da funnet dette på ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en har noen prøvd dette, enkelt å montere eller? for 50 dollar er det vel ikke så ille å prøve. tenker å kjøpe der borte når jeg likevel skal over dammen en tur. setter pris på erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 De fungerer fint, men husk at disse beskyttelsestapene gulner etterhvert. Anbefaller deg å skaffe deg ett panser BH istedet, som du bruker på vinteren. Ikke like pent, men til bruk på vinteren fungerer de utmerket, så kan du bare ta den av når sommeren nærmer seg. De er vaskbare også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Heller steinsprut eller gulnet film enn panser-BH.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 gulnet film høres ikke fint ut nei.....BH ska kjærringa få ha i fred! ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Da tar du heller kostnaden på en lakkoppfriskning om noen år Nå hjelper jo ikke disse BHene på all steisprut heller. Jeg fikk meg en solid en langt oppå panseret i romjulen. Lakkskade inkludert bulk. Bakenfro midten av panseret på E91en. En BH hadde ikke tatt i mot den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå