Trond.S Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Hyggelig at dere har trua og følger med Håkon: Takk takk, det var da hyggelig å høre! Raymond: Hehe.. tar sin tid med oss begge ja. Håper på bedre tider nå Yngve: Bruksendring kalles det vel Kristian: Stemmer som Thorbjørn sier at jeg har kjøpt en annen motor og kasse. At kassa bli lik ble en liten tilfeldighet. Motoren var jeg bestemt på. Thorbjørn: Har jeg ikke vært flink a? Tok skrapa fatt i dag også og fikk tatt litt mer av massa Og til slutt ei "arbeidstegning" til Morten. Kappa ned på sidene så den blir smal og slipte den skarp i forkant så den blir som et knivblad. Og 525'n får beholde girkass si selv ei stund til.
Hardtop Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Bra Trond! På tide at bøndene blir å treffe på banekjøring snart igjen. Ferdig til våren?
Trond.S Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Hehe.. takk du. Kan jo ikke la dere drammensere og andre byfolk herje alene Farlig å si når rakleverket skal være ferdig, men skal prøve å være flink nå utover. Ut i garasjen etter Nytt på nytt nå
Haakjin Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Dette ser jo igjen bra ut , å likte løsninga med skrapa. Er det slik at du varmer tectylen før du skraper, eller går det enkelt og greit uten varme?
Trond.S Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Stortsett hele bunnplata der massa er litt tjukk og fortsatt elastisk går like greit uten varme så lenge skrapa er smal. På plasser der det har spruta fra hjula har massen blitt hard og tynnslitt så den sitter godt. Så i hjulhus og andre utsatte plasser bruker jeg en liten propanbrenner og varmer med. Bakdelen med varming er at da blir lakken under også varm og har lett for å løsne. Samma åssen man vrir og vender på det er det jo en del jobb
Trond.S Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Hoi! Nå begynner det å bli ei stund siden oppdateringer her allerede. To grunner til det. Første er jo at det jeg gjør nå er noget ensformig og lite spennende og den andre er at jeg ikke har fått gjort så jævlig mye:) Har ihvertfall tatt unna skrapinga bortsett fra under bagasjen der jeg ikke var helt sikker på hva jeg skal gjøre. Også har jeg såvidt påbegynt rustsveising på torpedoveggen og da må jeg jo legge ut noen bilder som bevis. Mobilkamera er ikke helt fornøyd med lysforholdene i garasjen så blir mycket dårlige bilder. Matcher i det minste humøret mitt når jeg holder på med rust. Skal bli uber godt å bli ferdig med det Thorbjørn tok seg en tur innom å inspirerte i kveld og tok samtidig med seg fuelcell'n sin så jeg fikk teste den. Vi diskuterte "livsstilen" min og det endte med at han ga meg leggtider og begrensninger på internettbruken med unntak av delebestillinger og erotica?! Nå skal det bygges bil mente han
hylle Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Thorbjørn tok seg en tur innom å inspirerte i kveld og tok samtidig med seg fuelcell'n sin så jeg fikk teste den. Vi diskuterte "livsstilen" min og det endte med at han ga meg leggtider og begrensninger på internettbruken med unntak av delebestillinger og erotica?! Nå skal det bygges bil mente han Klok mann med kloke ord!! Stå på!!!
rakett Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hyggelig å lese om dette prosjektet! Flott at du har kommet igang igjen med noe arbeid på bil-relatert Har selv "investert" i sachs 765 trykkplate og kløtsj på min lille bmw, og byttet bakstilling i vinter. Så håper jeg at jeg får kjørt litt snart selv Hadde vært morro å få kjørt litt sammen med dere (deg og thorbis) etterhvert!! Er blitt "for jævlig" lenge siden noen av oss har hatt noe utpå banen. Jeg fikk ikke kjørt på rudskogen EN gang ifjor. Men det var hyggelig å slå av en prat på BMW treffet i høst, Trond!! Hehe, om det aldri blir kjøring, så blir det ihvertfall en gang i skuddåret litt prating
thorbis Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Gode på å "juge" dere ja gjør vi ikke alle det Yngve hehe
Trond.S Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Hylle: Jeg prøver, har banka blekk i kveld også. Er 21 juni du har satt som deadline ser jeg Ragnar: Jo, takk. Hyggelig at du følger med også. Fått på rettere bakstilling og sikkelig clutch nå altså? Blir satsing og kamakaze giring igjen vil jeg tru? Ja, var artig å skravle litt er jo en stor del av hobbyen det. Men kan vel være enige om at det må bli mer enn bare prating nå Yngve og Thorbjørn: Kan vi ikke bare være venner da dere
hylle Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hylle: Jeg prøver, har banka blekk i kveld også. Er 21 juni du har satt som deadline ser jeg Torsdag 20ende sånn ca 22-23.00 tar vi en siste øl for kvelden og lader opp til morgendagen, så din nye deadline er 20juni!!
Trond.S Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 20 juni ja, strengere krav var det jeg trengte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå