Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngve: Joa, og asfaltmattene veide 13kg så det blir 23 kg av bare de. Lette uorginale forskjermer med både tynt blekk og uten understellsmasse de også. Håper det kan være mulig å få den ned i akseptabel vekt etterhvert. Planen er er å få den kjørbar først og fremst også heller bruke vintrene framover til å "finslipe" morroa :-)

Erik: Takk for det :) Må jo gi deg og überwagen litt konkurranse på banen en eller annen gang. Var derfor Chesterfield idèn ble til for å kunne matche deg både på hurtighet og komfort.

Harald: En såkalt AC Schnitzerfield har stått på ønskelista lenge :-) Eller blir dette en Selterfield?

Bjørnar: Må prøve igjen da, slå på den bongotromma man har :)

Fizn: Hyggelig at du følger med her :D

Skrevet
Hadde vært kjekt med skilter egentlig.

Skilter? Med S54 i 518? Godkjent?

Hmmm....

Hehe. Jeg tror "godkjent" i hjemtraktene til Trond betyr at Thorbis og Rune synes dette ble gromt. :-)

Skrevet

Hehe. Jeg tror "godkjent" i hjemtraktene til Trond betyr at Thorbis og Rune synes dette ble gromt. :-)

HAHA!!!

This just made my day!!!

(Og i etterkant såg jeg i tillegg for meg den reklamen der 2 "bønder" kikker på den gule sportsbilen og sier "an har jo isje hengarfeste eingong" = Thorbis og Rune sparker i dekka på E28en til Trond??)

Skrevet

Hmmm....

Hehehe...:D

Skrevet

Hmmm....

Hahaha ! :lol:

Skrevet

Da var motoren endelig prøvemontert. Eksos tar borti casterstag og må vinkles om og ene nippelen på tannstanga treffer bunnpanna og må flyttes på så ser lovende ut :D #lykke som det heter på dissa fancy sosialemediene!

Edit: Ikke bry dere om ballongene, bare litt feststemning :P

pmtbbr3ugktm78w93f2u.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...