Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe rust på den desverre. Skjøtene mellom kanal, innerkanal og gulv har sett bedre dager også er det selvfølgelig rust i avstivningen på yttersiden av dempretårnene foran. Hvor ille det egentlig er har jeg ikke sett på enda. En weberbrølende M30 hadde ikke vært feil det. Aldri hatt noe trimma forgassermotor så det hadde jo vært stas en gang det også :D

Men for å hoppe elegant fra drømmer om veteran over til midten av det moderne 80-tallet som jeg har satt meg fast i :wink: Har tilpassa ny hjulbue i dag og knipsa noe bilder om det skulle interessere folket.

b7hypt4sn7pz0385teug.jpg

Ikke så mye igjen av kanten på innsiden:

6et0x1fs7du1x5sio6zq.jpg

Vaska for lettere å se hvor langt den gamle oppsparkla bulken gikk.

ar6q0llk2y5ldarf3cbt.jpg

Bulken gikk helt inn til slutten av selve buen:

1xkwwsgrz8gfhs70tyk9.jpg

Skjærte ut og begynte å tilpasse den nye som er et ekte Klokkerholm-produkt. Bua var for liten og trengte et par snitt for å bli stor nok til å passe både mot kanal og blekkene nederst på bakskjermen. Ekke helt rå på passform de gutta der :roll:

dwu9tk8sm322tjstvxjf.jpg

Ferdig falsa inn og klar til liming. Må bare inn noe nytt stål i innerskjermen først.

t8p07glch1msryuzdecq.jpg

Fant igjen et gammelt støvete klistremerke i garasjen som jeg kjøpe inn til forrige banevogna på turen med den i 08. Fikk aldri satt det på den, men håper denne bilen også kan bli verdig denne dekalen en dag 8)

2swfymx7p9kflqmu57em.jpg

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...