joachim sørlie Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 tror den her kan bli fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Takk. Har nett vert å henta stabstaget fra sandblåsing, så får se om eg får gjort noe i dag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da var alu hall bur kjøpt. Fått lakka stabstaget. Får ein pakke fra koed i måro! Så da blir det å sveise festene til ekspransjonstanken å matte ned motorromet å klar gjer for lakk:) Noen som har forslag til ka eg kan male gulvet inni med? Mvh Lasse Ertsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 onkeln min har en fin m3 som blir brukt på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 bilder av det "nye" buret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ser utrolig flott ut det buret, men er festeplatene i stål eller alu? Tenker på sveisingen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Blir til å sveise på plater i gulv å hjulbue å skru det med bolter. Lett å montere å lett å ta ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Da var pakken fra koed komme, men di kunne seff ikke levere eine feste til ekspransjonstanken. de eg fekk var. Bremserør 6trins girkule i skinn med lys ///M Ojle på fyllings lokk ///M Styre stag feste braket ekspransjonstank Beskytelse til bakdempere. Kommer bilde til helga. Orker ikke skru i -12! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Noen som har gjort dette før å kan forklare meg ka eg skal gjør? Vil ha den orginale oljetepratursmåleren i M3 instrumentet til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Fins DIY på nettet om du søker, men du må koble om en ledning som går fra temp måleren og inn på en pinne i motorkontakta som igjen går videre til dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Takk. Har prøvd å søkt litt rundt men finner ikke noen DIY. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Fant ut av det;) var bare ein ledning fra motorstiket på bil å inn til kontakten til instrumentpanelet. Så nå venter eg bare på ei pakke fra gs med feste til ekspransjonstanken, så kan eg få ny farge i motorromet å montere motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hvilken farge går du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hemmlighet:) satser på å få lakka til uka da de er meldt varmere da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Hoho. Går sakte nor ingen klare å levera feste til ekspransjonstanken. Tenkte å få gjort litt i helga. Få på plass bakstillinga. På i interiøret. Å tilpasse hallburet. Noen som kan svare meg på om compacten er høgare fra gulv til tak en coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå