bmmww1 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 da kommer det ein liten oppdate på dagens økt. har fått starta motoren starta på førsteforsøk. så var det å montere nye bremserør bak. å få på plass bensin tanken å bakakslingen. mangler enda svingarms foringer men får di uti uka. fikk på plass gulvteppe å mittkonsoll. tilpassa di uorginale skjermene. RÆVA passform. men alt går.! så blir det muligens ei økt i måro. for å få på plass mellomaksling eksos å varmeskjold. skal åg bytte olje plugger å fylle den med kjøleveske. så fort den er trillbar sendes den av gåre på hjulbue bytte. litt bilder.... MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Bra arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 tilpassa di uorginale skjermene. RÆVA passform. men alt går.![ Bilde ] kor kjøpte du skjermene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 carpro eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 blir bra detta ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 ja får håpe det. da var den nye Ltw vinga på vei i posten, har den vel om ein ukestid. har da 2 m3 motorsport vinger forsalg. eit bilde av den den som er på vei..! så får håpe den er like bra som di sa den var. den er 3delt så kan brukes som vanlig GT vinge å type HØY =D mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Flere som liker denna ja, godt og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hvor får man kjøpt denne vinga? Altså den høye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 3 delt sa du? hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Hoho. Ja eg liker denne godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Da er de eit nytt org innsug med filter boks å lmm på vei i posten. Det blir byttet bort i eit carbon innsug med ein kamerat;) Planen er å få lakka radiator/lykte ramma i måro tidligt før jobb, så de kan moteres på kvelden. Ja, skal prøve meg på lakking sjøl, må starte ein plass å det er der det blir minst synligt, men kem veit kansje det blir bra. Bilder kommer! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 da er basen lakt på radiator/lykteholderen. tar det som ein øvelse da det er første gang eg tar i ei lakksprøyte. kjekkt var det vertfall, kommer til å forsette med å lakke litt små ting. 2bilder klarlakk legges i måren tidligt. gleder meg til å se resultatet fant eit bilde fra i sommer. alle bilen pakket inn i garasjen.. M5 M3 320en å 320en til dama. MVH Lasse Ertsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 lite respons fortiden ja:P kommer vertfall ein skrivende oppdate. alt er ferdigt inni nesten. mangler interiør å taktrekk da eg skal lakke luka utenom. lakt alcantara på mittkonsol å begge askebegera. midlertidigt til alt skal flockes! bytta til GSP svingarmsforinger. så de neste på todo lista er følgende. bytte olje bytte plugger motere mellomaksling montere eksos bytte hjulbuer bak valse montere dører montere bakluke monter panser justere alt å sende den på LAKK! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Nice Hvilket merke er det på stabstaget ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 vil tro det er noe GS eller Ebay geie. er justerbart. skal ha eit i bagasjerommet åg. muligt eg lager det sjøl. får se. håper eg har den på hjul ila helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå