Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 På leit etter en fet BMW! Ikke km over maks 150000km, helst så lav som mulig... Skinn og så mye utstyr som mulig. Har du en stående? Send info og gjerne bilder på Kristian.stenholen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Ingen som har noe bra utstyrt med grei km å selge? Lettere prosjekter kjøpes også viss det er noe jeg kan tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Kan komme å titte på min, så kan vi mulig bli enig om en pris ferdig som M3, ny lakka og med 19" X5 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Kan komme å titte på min, så kan vi mulig bli enig om en pris ferdig som M3, ny lakka og med 19" X5 felger Ja kan ta en tur tidlig denne uka... X5 felger skal jeg ikke ha Har sendt mail på noen 9,5/11x19" BBS Lm replica i statene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Har kjøpt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå