Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har ett annet problem og. Høyre hellys har begynt å lyse konstant selv om tenning er avslått. Har kommet fram til at det er lysmodul som er defekt. Så tenkte jeg kanskje at istedenfor å kjøpe ny lysmodul, så Vet jeg om en delebil som har xenon orginal., hvordan er det å sette over xenonlysa fra denne bilen sammens med lysmodulen til den samme bilen som har xenon. Går dette? :) eller blir det bare surr?

Skrevet

Du trenger bare bytte lysmodulen,men den må programmeres med bilens vin nr,noe som kan gjøres med Bmw scanner 1,4,0 eller hos bmw.Ingen problem.Søk på code lcm e39 (google)så finner du svar.

Skrevet

Du må også kode km stand.

Du kan også bytte kun resistor/transistor eller hva pokker det heter, det er noen som bruker og ryke inni der.

Må bare loddes ut og inn nye, de koster ikke mye på ebay. Søker du på google fins der mange guider for dette. :)

Skrevet

Okei, hva skjer om jeg ikke koder dette?:) lysa mine driver også og dimmer seg opp og ned i typ 10 sek etter jeg har slått på lysa. Har lysmodulen med dette også?:) takk for svar :)

Skrevet

Da får du "tamper-dot" i speedometeret, som indikerer at km har vært tuklet med.

Man skal ikke kjøre med dette sies det, men aner ikke hvorfor. Noen sier maks 10 km, 10 mil eller noe.. Aner ikke.

Og ja det har sikkert med LCM og gjøre, men det KAN jo selvsagt komme av andre ting også, som dynamo/batteri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...