olemartin Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Er det noen som kjenner til om det vil være mulig å ettermontere iDrive Touch når det kommer til sommeren? Gjelder først og fremst f31 for min del. Samme spørsmål gjelder forøvrig bmw apps for Android.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Mulig vil det nok være, men før dette kommer på bruktmarkedet vil det nok være kostbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Med andre ord bør man vente til sommeren med Å kjøpe ny F31 hvis man har lyst på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg ville ihvertfall gjort det om dette kommer på F31 og det er noe du virkelig ønsker. Selv om det mest sannsynlig går fint an å ettermontere er man aldri helt sikker på at det fungerer 100% slik det skal. I tillegg kan det bli spørsmål i forbindelse med garantisaker o.l. Nå liker jo jeg forsåvidt ettermontering veldig godt, men jeg ville jo mye heller at bilen hadde hatt utstyret i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 ok, takk. Ser nå at mange skriver at iDrive Touch kun vil komme i nye modeller, som nye X5 som kommer om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ville vært rart om dette kom til sommeren i en helt ny modell som nettopp har blitt lansert.. Uansett, ganske sikker på at jeg foretrekker betjeningen som den er idag, touch i bil er en uting. Hatt det 2 ganger selv, veldig lite trafikkvennlig for det første.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Man kan få iDrive-hjul med touch-funksjon på toppen på noen modeller nå (jeg antok det var dette trådstarter mente). Vanlig touch-skjerm ser jeg ikke helt behovet for i en bil, da man må kikke på skjermen for å trykke riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå