Gå til innhold

innspill på konfigurasjon av nye 3 serien

trond67
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg informasjonen om BMW Extended Warranty på de polske nettsidene til BMW

...

Kona til en god kompis av meg (de bor i USA) har dette på sin E90. Hun har ikke betalt et rødt øre for utbedringer eller service gjort hos BMW forhandleren siden bilen var ny i 2008. Dette gir jo helt klart et særdeles forutsigbart bilhold. Så spørs det om ditt lokale BMW verksted i Norge gir deg fri service og reparasjoner i 5 år/120.000km om du handler polsk bil med denne opsjonen via Dinbilpartner? Det står jo i den infoen fra BMW Polen at de skal gjøre det men jeg ville hatt det svart på hvitt fra BMW Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Exactly my point - selvfølgelig vil ikke en norsk BMW-forhandler gjøre noe som helst før han har fått bekreftelse fra forsikringsselskapet om at de dekker reparasjonen. For BMW-fabrikken er dette helt uinteressant - de har 2 års fabrikkgaranti og forholder seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpt en 2008 Volvo V50 fra DinBilpartner. Ikke noe problem med dem som firma, men siden bilen ble parallell importert mistet jeg reklamasjonsretten og ett år garanti ( 2 kontra 3 år). Det kostet meg dyrt da bilen begynte å rase fra hverandre etter 2,5år. Kommer aldri til å gjøre det igjen. Min nåværende E91 er premium selection bil tatt inn av BMW Norge og jeg har dermed 5 års reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...