bergeee Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hallo, kjøpt meg en 725tds for ikke lenge siden. for det meste blir det motor og understell og anlegg som blir prioritert nå. så tar jeg litt utsene til sommern:) det som jeg måtte gjøre med den var og bytte diesel pumpe. har desverre ikke bilder fra dette. men skal bli finkere nå! neste på lista er og få den eu godkjent:) bilde fra salgs anonnsa her står den i garasjen klar til pumpe bytte:D og et bilde fra prøveturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 par bilder til! skal få tatt noen speilreflex bilder i løpet av uka:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Se her ja! Så ut som en tøff bil denne har vel m51d25? Hvordan fungerer motoren iforhold til bilen og tyngden? Har du forresten noe filmklipp av lyden på eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 kan få ordna det:) altså, må få kalibrert pumpa, får ikke dratt den over 2500rpm nå. uten om viss det er litt neddover bakke da kommer den og da går den greit:) denne er det jo strake rør på så blir litt dyp lyd i den:) er m51 motor i den ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Har planer om litt eksos på touringen min, så er jo gøy å høre hvordan andres eksos høres ut;) Hvordan ser det ut under? Fjernet noen lyddempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 har ikke sett, men skal under der i sammenheng med eu. så kan jo ta et bilde da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 kul cruiser! følger med (tror dette er gamlebilen til en bekjent av meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 bilen kommer oppante bø/notodden der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 svarte f*** du som stakk av med denna altså! Tenkte jeg skulle kjøpe denna til pendlebil men hehe.. Håper du blir fornøyd Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 bilen kommer oppante bø/notodden der:) Stemmer Akkerhaugen, eller det var der den gikk for et par år siden i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 hehe:) ja. fikk den billig så kunne ikke si nei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 da har jeg fått et problem her! vaska bilen i går og esso stasjonen hadde ingen program uten underspyling. så jeg fikk ta et med da! også kom det 21kalde på besøk her i natt. og da frøs startmotoren så rikka seg ikke. slang batteriet på ladern. føna og dunka litt i startern. og putta i batteriet igjen. så skulle jeg starte den. gløda litt og når jeg starta den så sto startmotoren og gikk fortsatt. skrudde av tenniga igjen og den fortsatte og gå. så jeg kobla av batteriet for så og sette det på igjen. alt fint og samme regla igjen! Hva kan så detta vere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Da har du kanskje vann i innslaget eller mye dritt som gjør at innslaget ikke slipper. Sjekk koblinger på startern. Prøv og ta ut starteren og rengjøre den godt:) La den "tine" før du setter den inn igjenn:) Test den før du setter den i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 har ny starter og:P men ville helst slippe og bytte da den står ute her nå og jeg orker ikke taue rundt på den mere:P typpisk at sånt skal skje etter første dagen! går det ann og skru av bare innslaget der? den runde saken på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå