Gå til innhold

725tds prosjekt!


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

vell. da var en liten skru økt over. gikk relativt kjapt og greit:)

siden tanken 730da her inne skulle sende meg for 3 uker siden aldri dukket opp. så måtte jeg låne tanken fra den andre 7ern min.

lnte9slia8r5h9c3qtel.jpg

nyk3unsbsf7sspuynzpe.jpg

5i0q9p7gkjoeb5fhk6q8.jpg

Men jeg har et problem. i går etter at jeg hadde bytta tanken gikk den litt daut. så fylte jeg på full tank. den lakk ikke en dråpe diesel eller noe. etter og ha kjørt med den i 10 min funka bilen helt topp. så parkerte jeg bilen for dagen og når jeg skulle ut og kjøre i dag så gikk den helt fint. men så plutselig begynte den og lugge? legger jeg gassen i bunn skjer det ikke noe. men så plutselig så drar den som den skal. og like brått så slutter den.

tenkte at det kanskje kunne være noe vann i dieselfilteret så jeg byttet dette og luft filteret. men bilen lugget fremdeles. men så ser jeg at er slangen til flapsa på radiatoren, eksosventilen og en slange som skal under innsuget ikke står kobla på. så lurer på om det ikke kan være en slage som har hoppet av under kjøring i dag? noen som har en 525tds/725tds som kunne hjulpet meg og sett hvor alt skal?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

I dag har jeg montert huligan navi i den. etter mye om og men fikk jeg den til og passe og fungere. bilen er jo fra bø. og de er ikke sent om og finne fram saksa der oppe. så alt av kabler osv var klip over og skjøta til en iso kontakt. så måtte til huggern og få tak i et orginalstikk og begynne og leite fram kabler:)

kommer bilder i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...