Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ofte koble av luftmengdemåler for å få startet. Da hoster den seg igang, og jeg må løpe frem og koble på igjen lmm før den stopper, og deretter pumpe raskt men forsiktig på gassen til den bygger opp litt turtall. Deretter må den stå i et minutt før den kan kjøres.

Hvorfor?

Skrevet

Kan være fint med en liten service som, plugger filter og litt sånn?;) har ikke hatt så mye problemer med min 320i værste jeg kan komme på er vel egentlig og tippe det er noe dyser i værstefall.

:geek:

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Skrevet

Takk for svar! Ja burde vel gi den en liten service, men det har blitt gjort hvert eneste år hittil siden den var ny, så plugger/olje osv er jo ikke mer enn et år gammelt. Men så har den jo stått ei stund før jeg kjøpte den. Den funker 100% perfekt når jeg får start på den og den får stått et minutt. Bortsett fra litt høy tomgang, som roer seg hvis jeg står stille lenge nok.

Skrevet

Ja. Pell av tomgangsregulatoren og bad nederste delen av den i diesel, altså inn/ut og ventilen inni der.

Det skal ikke være motstand i den om du dytter på den med feks et skrujærn.

Skrevet

Har bytta tennplugger, dette hjalp ikke noe. Hva er en kaldstartdyse og hvordan sjekker jeg denne?

Flere tips? Tomgangsregulatoren ser ut til å jobbe slik den skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...