Parts24 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Skal gjøre litt fiks på bilen til bruttern, og når jeg står på tomgang begynner det å ryke noe sinnsykt fra eksosen. Det kommer ut nesten borte ved kanalen på førersiden. Rett under førersetet vil jeg si. Så vidt jeg kan se kommer det ikke fra eksosanlegget (men det må det jo vel gjøre). Når jeg stopper bilen fortsetter det å spy ut med eksos fra samme punktet i 20-30 sekunder til. Hva i alle dager kan dette være? Bilen har ikke webasto.
2000Touring Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Sikker på at det ikke er en tileggsvarmer på bilen? Se om det kommer ut et eksosrør der hvor det kommer eksos ut - høres ut som om det kan være noe slikt...
TRF Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Sikker på at den ikke har webasto? Har ikke vært borti en slik som ikke har webasto som tileggsvarmer (atlså at du ikke kan styre den selv). Legg deg under og se om ikke det er et lite eksosutblås der. edit: 2000touring før meg
Parts24 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Vel, det ser ut til at det er en slags webasto på bilen. men den blåser jo røyk som en skorstein! Naboene tror bilen står i full fyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå