Gå til innhold

TommyFF sin e39 - solgt! :/


TommyFF
 Share

Anbefalte innlegg

Underveis i justeringen. Her var vi godt igang allerede, alle verdier var helt bak mål, selvfølgelig som forventet :P

hnjav1bluz9dbn4btg55.jpg

bcsyhp4686swhjv2fjrs.jpg

Rakk å bytte olje og filter, pluss etterfylle servoolje da det har kommet en liten lekkasje.

rd9pzn1pj8i8ribzi1gc.jpg

Så lav blir den inntil mai. da skal den senkes mer i front. Skal fikse felger innen den tid, og deretter ny 4hjuls kontroll da jeg ikke er helt fornøyd.

jc98klz3d7xa0vwwiidr.jpg

Her er malen jeg gikk ut ifra fra starten av, med unntak av felgene. Liker hvor clean den ser ut, derfor skal jeg også beholde sort når den skal hellakeres ordentlig. Endringer kommer vel sikkert til å skje underveis kjenner jeg meg selv rett :)

ds6sl2hjlmiz1vqdojg8.jpg

lrcbd4ns5l0ntqzfeaky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så absolutt. e39 er etter min mening noe av det peneste Bmw har i stallen sin. Selv om den er gammel holder den seg godt moderne enda :)

Emblem på panseret skal jeg selvsagt ha, men jeg er veldig usikker på om jeg skal bytte ut med Carbon typen.

Har nettop fått senterkoppene jeg bestilte av den typen og synes de så bra ut, så sannsynligheten er stor for at det blir til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tok meg en kjøretur idag, og kom tilbake med nye sko. 18" M-paralell. 8" foran og 9.5" bak. Ganske standard, men det blir nok mer kan neste gang. De var uansett pene, så de går for i år, før de skal pusses og lakkeres på nytt neste år. Tenkte prøve plastidip på disse, men har ikke helt bestemt meg enda.

Bilde av mine gamle 17" på, da de andre 18" M-replica-felgene jeg har fortsatt ligger ubehandlet :

k1yioi29j7prm3r6grjt.jpg

y16jia15jemm0gzc334h.jpg

Nye :

mhykncvucmfc3p75254p.jpg

ba7us5zo9asa52o7gsfn.jpg

Hva tenker folket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer litt på den nye "spilleren" din. Får du opp kjørecomputeren og på denne? :)

Hei !

Får opp nøyaktig samme info som tidligere med 4/3 skjermen. Men etter mk3 byttet kom det naturlig nok et freshere utseende grunnet nyere sw :)

Har enda ikke fullt bilde, men har kjøpt ny tv-modul som kommer i Mai som fikser d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og DER var den godkjent :D

Var å hentet bakfanger her om dagen, så da er høyre forskjerm, bakluke, front og bakfanger klart.

Neste mnd bestilles det opp Plastidip og sprøyte, slik at alt utvendig skal være ferdig iløpet av Juni, det gledes :)

Etter dette blir det m5 seter og sort taktrekk med luke. Så om noen vet om noe, skrik gjerne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite oppgraderinger om dagen. Bestilt nye M-emblemer til felgene, ny grill og led til skiltlys så får håpe det kommer snart.

Litt forsinkelser med felgene, men håper på å få de på til uken.

Skulle gjerne hatt meg en ny kompressor, så rop ut om noen vet om noen gode som selges brukt.

Vinglepetteren som jeg er har jeg nå valgt å hoppe av plastidipp planene, og gå for 3m folie.

Bestiller opp 25( lønningsdato), så håper på å få begynt innen juli. Garasjen er fortsatt full av deler som skal på, så håper på å begynne snart da det mildt sagt klør i fingrene.

God Lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

div deler som ligger i påvente av montering :

Sorte nyrer

1sombqyjtzsi15f6if9k.jpg

Nye tv-modulen monterte jeg igår, så nå har jeg endelig fått fullt skjermbilde i d minste. Led til skilt ankommet.

nc2g67t5hcnq9mp2cp1h.jpg

zvqrymo7j9bggsrfroj9.jpg

Ringer til instrumentpanel+nye emblemer til felgene

03liqggoyhzzpkvi5nwx.jpg

Ny M-bakfanger komplett

pfdtfqm6zf4koilfbm9l.jpg

Bakluken er i god stand. Kun litt overflate i ene hjørnet som jeg skal behandle før foliering. De gamle speilene lå av en eller annen grunn der også. de skal selges om noen trenger :)

nm8yc7n586fkr16chfmj.jpg

Original Bmw M-front. Må plastsveise 2 sprekker før foliering. Kjøpte til "sverdet" til denne. Monterer og ser hva jeg synes blir finest av den og den vanlige.

z2838syrunc2bhcp866b.jpg

Høyre forskjerm da min lillebror var flink og kjørte hammeren i den som er på nå.

etvuemoozosvu3kzeopw.jpg

Ting går veldig sakte om dagen. Kombinasjonen av oppussing av hus, smågrinete samboer og jobb sinker ting vanvittig. Ting skal ligge til folie kommer, så satser jeg på at ting får litt fortgang da. Godt at mye av delene ligger løst. Forsinkelse med felgene har det selvsagt også blitt, men håper på at de monteres iløpet av uken. Ikke bry dere om garasjen, den ser ut som et helvete om dagen den også. :shock:

Trenger fortsatt kompressor om noen har en brukt, kratig en. Satser på en mer interessant oppdatering neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Lite oppdateringer for tiden. Hus tar alt av både tid og penger, så garasjen er fortsatt full. Fikk tid til vask innvendig og utvendig idag. Måtte også kjøpe til nye dekk til bakfelgene før jeg fikk satt de på. Ble 265/35/18 Nankang dekk og er fornøyd med comforten. Må få kjøpt til spacere både foran og bak, så rop ut om noen har.

Planen videre er å få bestilt folie, pengene strakk ikke til forige måned. Krysser det jeg har for at det blir ordning på ting snart :)

Dårlige mobilbilder per nå (ps: ikke se på bakluken, den ødelegger som vanlig alt) :

we6xqo668nwdc974ulyz.jpg

xqz6r3vrs8k72o7xd6io.jpg

wov6jo1w1k1ug912l53l.jpg

5uxudn5bisb8hb4i1ikn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da tiden ikke har strekt til i sommer grunnet ferie og oppussing av hus, har ikke noe mer blitt gjort med bilen. Kjøpte meg en 08 e61 igår, så jeg vurderer å selge den slik den står, med alt av deler som følger med. Om prisen ikke blir grei så får jeg montert alt og fikset den ferdig før salg. Hva tror dere om verdien på den? Tråden viser jo greit hva som nylig er gjort med den, hva som gjenstår, og hva som følger med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...